کد خبر: ۲۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 02 September 2016


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به وقوع سیل در استان مازندران گفت: مدیریت بحران این استان هر کمکی بخواهد البرز برای امدادرسانی آماده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای اخیر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها در استان‌های شمالی کشور گزارش شده است. با توجه به اینکه استان البرز به عنوان استان معین استان مازندران است، جمعیت هلال‌احمر البرز طی این مدت در آماده‌باش کامل قرار دارد.

در همین رابطه دقایقی قبل احسان نصیری مدیرعامل این جمعیت به خبرنگار فارس در کرج گفت: از همان زمان که سازمان هواشناسی وقوع حادثه در استان مازندران را اعلام کرد، بلافاصله تمام نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر استان البرز در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: با هلال‌احمر و مدیریت بحران استان مازندران در تماس و ارتباط کامل هستیم و این استان هر کمکی لازم داشته باشد،‌ آمادگی انجام آن را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد: همچنین 15 تیم تخصصی امداد و نجات به ویژه تیم‌های امداد کوهستان و نجات سیلاب در استان البرز در آماده‌باش کامل بوده و بلافاصله پس از درخواست مدیریت بحران یا مسؤولان استان مازندران به این استان اعزام خواهند شد.

نصیری یادآور شد: همچنین صبح امروز به میزان 2.5 تن نایلون به درخواست مدیریت بحران مازندران به این استان ارسال شده است که این محصولات برای پوشش چادرهای موقت و اسکان موقت به هنگام بارش باران مورداستفاده قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار