علاقه مندان به فرهنگ و هنر و شماری از فعالان اجتماعی زابل با تدارک ویژه برنامه ای با عنوان «شبی پرترافیک برای سینما هامون زابل» بسیاری از دوستداران هنر هفتم را به این سینما جذب کرده و خاطره ای خوش و به یادماندنی را برای آنان رقم زدند.
کد خبر: ۲۸۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 02 September 2016
حدود یک سال از عمر بازگشایی سالن سینما هامون زابل با اکران فیلم محمد رسول الله می گذرد و همه روزه این سینما با پخش فیلم های روز کشور در صدد گذراندن اوقاتی خوش برای خانواده ها به ویژه جوانان این شهر است.
این سینما که نامش برگرفته از هفتمین تالاب بین المللی «هامون» است در سرسرای چند منظوره ای با امکانات مناسب در مجتمع فرهنگی و هنری به همت مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از جوانان علاقه مند راه اندازی شده و روزانه شاهد حضور تعدادی از دوستداران هنر سینما است.
زابل در گذشته دارای دو سالن سینما با نام های «فرهنگ و هامون» بود که سینما فرهنگ به دلایلی تعطیل شد.
بسیاری از مردم زابل به ویژه علاقه مندان به فرهنگ و هنر منطقه که تعطیلی سینما فرهنگ را تجربه کرده بودند تعطیلی سینما هامون را بر نمی تافتند و به همین سبب هر چند مدت یکبار با اعلام فراخوان عمومی در شبکه های اجتماعی از مردم برای حضور در سینما دعوت می کنند.
در جدیدترین اقدام، چند روزی است که از سوی فعالان اجتماعی فراخوانی با عنوان شبی برای سینما در زابل منتشر شد که نتیجه آن حضور 300 نفری بیش از ظرفیت سینما شد.
در این برنامه که چهارشنبه شب در سینما هامون به اجرا در آمد قبل از اکران یکی از فیلم های روز کشور برنامه شعبده بازی رمضان نورا، خوانندگی امیراسحاقی و قائم عودی اجرا شد تا شبی شاد برای حاضرین در سینما رقم بخورد.
مدیر سینما هامون زابل در حاشیه این برنامه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شماری از جوانان علاقه مند به عرصه سینما چندی پیش پیشنهاد فراخوان عمومی برای حضور در سینما را دادند که پس از تصمیم گیری مقرر شد بلیط به صورت نیم بها به مردم عرضه شود.
احمد بارانی افزود: سینما هامون از پیشرفته ترین امکانات برای پخش فیلم استفاده و به روزترین فیلم های را همزمان با سایر سینماهای کشور اکران می کند.
وی از مردم خواست برای روشن ماندن چراغ سینما در زابل حضور همیشگی داشته باشند.
جشن سینما دیشب در سینما هامون زابل شبی خاطره انگیز را برای جمعیت زیادی از مردمی که از شهرستانهای پنج گانه سیستان آمده بودند، فراهم کرد و تبلیغی برای روزها و شبهای آینده این سینما شد.
7317/6081

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار