رئیس دانشگاه ملی ملایر از دریافت مجوز پذیرش دانشجو در رشته حقوق در این دانشگاه برای سالتحصیلی 95-96 خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 31 August 2016
رئیس دانشگاه ملی ملایر از دریافت مجوز پذیرش دانشجو در رشته حقوق در این دانشگاه برای سالتحصیلی 95-96 خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهمن حیاتی سه‌شنبه 9 شهریورماه، در آئین افتتاحیه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ملایر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به سیاست انقباضی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید و به ویژه علوم‌انسانی، سخت و نیازمند همت و پیگیری بوده است که خوشبختانه دانشگاه ملایر به این موفقیت دست یافت.

وی انتخاب دانشگاه ملایر به عنوان دانشگاه پیشرو در مدیریت سبز در بین مجموعه دانشگاه‌های آموزش عالی کشور را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: موارد موثر در این انتخاب، طرح‌های جدید اجرا شده در دانشگاه ملایر از جمله استفاده از پنل‌های خورشیدی و راه‌اندازی تصفیه‌خانه جداسازی آب شرب از فاضلاب است که در دانشگاه ملایر اجرا شده است.

حیاتی عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله دانشکده منابع طبیعی و گروه محیط زیست، امید است دانشگاه بتواند در سال‌های آینده این مقام را حفظ کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه ملایر گفت: امید است اعضای هیئت علمی از این کلاس‌ها به بهترین شکل بهره برده و روابط اجتماعی مبتنی بر دوستی و اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تقویت شود چرا که در نهایت ثمرات آن به دانشجویان انتقال خواهد یافت و در موفقیت و تعالی این نسل تاثیرگذار است.

برگزاری نخستین کرسی آزاداندیشی در طرح ضیافت اساتید

رئیس دانشگاه ملایر از برگزاری نخستین کرسی آزاداندیشی در این طرح خبر داد و افزود: کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است اما با این وجود، هنوز آنچنان که باید و شاید در دانشگاه‌ها به این بحث پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: با نگاه خوبی که در مجموعه وزارت علوم و در امتداد آن در دانشگاه ملایر وجود دارد و نیز نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، امید است برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه افزایش یابد.

حیاتی اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها نقش مهمی در بالا بردن دانش و آگاهی در بین دانشگاهیان و توسعه پایدار علمی و فرهنگی کشور خواهد داشت.

کسب رتبه دوم کشور توسط دانشگاه ملایر در طرح ضیافت اندیشه

دبیر دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه ملایر نیز گفت: در طرح ضیافت اندیشه اساتید سال 95 با تاکید بر روال سال‌های گذشته، تمرکز و دقت فراوانی در انتخاب اساتید، نکاتی که مطرح می‌کنند و محتوای مطالب آموزشی به کار رفته است تا بیشترین بهره را برای شرکت‌کنندگان در این دوره داشته باشد.دکتر محمدی‌منش به رتبه دوم دانشگاه ملایر در بین دانشگاه‌های برگزارکننده طرح ضیافت اندیشه اساتید در استان در سال 94 و قرار گرفتن در زمره 10 دانشگاه برتر کشور در برگزاری این دوره در سال 93، اشاره کرد.وی اظهار کرد: مزیت برگزاری این دوره در سال جاری و دوره قبل در دانشگاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به سال‌های گذشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار