در ششمین روز از هفته دولت بخش پزشکی هسته‌ای و CCU4C بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 30 August 2016
در ششمین روز از هفته دولت بخش پزشکی هسته‌ای و CCU4C بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان همدان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان در آیین افتتاح این بخشها، اظهار کرد: بخش پزشکی هسته ای بیمارستان فرشچیان تنها مرکز پزشکی هسته ای دولتی استان بوده که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تجهیز و درحال حاضر با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ بیمار در ماه به مراجعین خدمت رسانی میکند.

دکتر محسن جلالوند افزود: همچنین بخش CCU4C  با ظرفیت ۸ تخت و با هزینه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد:این مرکز در نظر دارد با حمایت مسئولان در آینده نزدیک دستگاه آنژیوگرافی دوم و همچنین نخستین دستگاه C.T آنژیوگرافی غرب کشور را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای بخشهای تخصصی و فوق تخصصی تشخیصی و درمانی قلب و عروق از جمله بخش جراحی، بستری، سی سی یو، آی سی یو و بخشهای اورژانس و پاراکلینیک است.

جلالوند با بیان اینکه مرکز فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با ۲۱۷ تخت همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در سوم شهریور سال گذشته افتتاح شده است، ادامه داد: هزینه ساخت بیمارستان حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که توسط بنیاد خیریه فرشچیان و منابع دولتی تامین شده است.

در ششمین روز از هفته دولت ۶ پروژه عمرانی با ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان باحضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مسئولان در شهرستان همدان افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار