نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازگویی و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.
کد خبر: ۲۸۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 29 August 2016
آیت الله حسن عالمی روز دوشنبه در همایش روز بسیج کارمندی و یادوارده شهید محمدرضا قدمی شهید شاخص جهاد کشاورزی در زاهدان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همواره باید گرامی داشته شود اظهار داشت: هر جامعه ای که در آن فرهنگ شهادت و جهاد حاکم باشد ضمن در امان بودن از هرگونه گزند و تجاوزی لباس ذلت به تن نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: فرهنگ شهادت اصولا یک فرهنگ توحیدی و الهی است که از آغاز باز شدن درِ وحی بر روی انسان ها وجود داشته است.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و جهادگران راه الهی گفت: شهدا صادق ترین، شجاع ترین و آزاد مردترین انسان های دوران خود بوده که با دارا بودن برجسته ترین صفات انسانی نظیر ایثار، آزادگی و حریت با تمام توان در راه رضای خداوند گام برداشته اند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: شهدای بعد از اسلام نسبت به شهدای قبل از اسلام از جایگاه والاتری برخورداند زیرا از کامل ترین و متعالی ترین دین الهی دفاع کرده اند.
رضا نجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست گفت: پشتیبانی بیش از چهار هزار نفر از نیروهای جهادی این نهاد در جبهه های دفاع مقدس و حضور بیش از هزار نفر آنان مستقیم در جبهه های جنگ، تقدیم 59 شهید، بیش از هزار جانباز و 15 آزاده سند افتخاری برای این نهاد است.
سرهنگ مسعود پناهی مسئول بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: 230 پایگاه بسیج فعال در ادارات استان بیش از 58 درصد کارمندان را جذب بسیج کرده اند و تلاش بر این است که در آینده ی نزدیک 100 درصد کارمندان جذب این نهاد مقدس شوند.
به گزارش ایرنا در این مراسم ضمن رونمایی از کتاب شهید محمدرضا قدمی از خانواده شهدا کارمند و جهادگر سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار