بدهی‌های گذشته پاس بیش از هر چیز دیگر چالش این 9 سال زندگی هواداران با تیم نگون‌بخت است!
کد خبر: ۲۸۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 28 August 2016
بدهی‌های گذشته پاس بیش از هر چیز دیگر چالش این 9 سال زندگی هواداران با تیم نگون‌بخت است!

به گزارش ایسنا، حالا هواداران باشگاه پاس دیگر نمی‌خواهند برای سومین‌بار شاهد سقوط تیمشان باشند و اغلب معتقدند منفعت‌طلبی و جذب برخی بازیکنان بی‌کیفیت با قراردادهای خارج از عرف سبب شد تا این تیم نتیجه نگیرد.

حالا نگاه بدبینانه آنها نسبت به گفته‌های شعارگونه عوامل تیم طی این مدت سبب شده تا حساس‌تر از قبل، پاس را در لیگ دو رصد کنند.

شنیده‌ها مبنی بر عدم رعایت سقف تعیین‌شده قراردادها باعث شده تا هواداران پاس از مدیرعامل باشگاه بخواهند تا قرارداد یکایک اعضای تیم را انتشار دهد.

به گفته آنان اگر همان سقف 50 میلیون تومان قرارداد اعضای تیم رعایت شده و باشگاه تأکید بر شفاف‌سازی دارد بنابراین آقای مدیرعامل بهتر است قرارداد یکایک تیم را مستند اعلام کند تا شائبه‌های فصل قبل بازهم به وجود نیاید.

مدیرعامل پاسی‌ها بارها بر این نکته تأکید داشته که «سقف قرارداد ما در این فصل 50 میلیون تومان است»، بنابراین هواداران هم دوست دارند در عمل و به صورت مستند این رعایت سقف قراردادها را شاهد باشند!

حال که پاسی‌ها بنا را بر شفاف‌سازی گذاشته‌اند، بهترین فرصت برای مدیرعامل پاس است که با انتشار قراردادها، حساسیت مابین هواداران نسبت به قراردادهای مالی باشگاه به اعتماد تبدیل کند!

پاس بومی؛ شعار مسئولان پاس!

این روزها مسئولان تیم پاس مدام شعار بومی‌سازی در پاس را دارند اما خروجی فعالیت این تیم، نشان از استخدام بازیکنان غیربومی است.

محمد بهگندم سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در اظهارنظری گفته است که «تیم پاس معدود نفرات غیربومی دارد که با توجه به نیاز در پست‌هایی که نفرات بومی نبودند، اقدام به جذب آنها شده است.»

فرشاد قاسمی از بازیکنان سابق پرسپولیس تهران، امید غلامی سنگربان سابق تیم ابومسلم مشهد، رامین رحیم‌زاده گلر سابق ملوان، رامین خسروی بازیکن سابق پاس همدان، ملوان انزلی و استقلال خوزستان، رضا اطاقی بازیکن فصل قبل پدیده مشهد، محمود خمیسی بازیکن سابق نفت آبادان و گهر درود و محمد مولایی بازیکن فصل قبل پاس جزء نفرات غیربومی و جذب شده این تیم برای فصل‌جاری محسوب می‌شوند.

سوال اینجاست که این نفرات جذب شده آیا قرار است ذخیره تیم پاس باشند؟!

حتی عنوان شده تیم پاس معدود نفرات غیربومی دارد در حالیکه لشکری از بازیکنان غیربومی شاکله اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند.

تنها چهره‌های شناخته شده بومی پاس آرمین طلایی‌منش پسر سرمربی تیم! رضا حاتمی و شاید در روزهای آینده سیدجمال معصومی باشد.

سرپرست فعلی تیم پاس که جزء کادر فنی نیم فصل دوم این تیم سقوط کرده به لیگ دو است، در حالی مدعی شده شعار بومی‌گرایی پاس، در فصل جدید تحقق پیدا کرده که فصل قبل نیز نفراتی همچون رضا طلایی‌منش و اکبر محمدی که اصالتی ملایری دارد، در این تیم نیز حضور داشتند و مدیرعاملان بومی به غیر از رمضانی که در چند هفته آخر میهمان همدانی‌ها بود، بر سر تیم ایستادند.

بنابراین مبجث بومی‌گرایی در تیم سال قبل نیز مطرح بود و به سرانجام نرسید!

هم‌اکنون پاسی‌ها همه شرایط را خوب توصیف می‌کنند و اوضاع تیم را برای حضور در مسابقات آرمانی می‌دانند بنابراین باید منتظر بود و دید آیا امسال باز هم شاهد شعار مسئولان تیم هستیم یا در عمل شرایط را به سود پاس تغییر می‌دهند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار