معاون ورزش و جوانان فارس گفت:برای رسیدگی هر چه بهتر به امور جوانان و پیگیری حل مشکلات این قشر از جامعه، ضروری است دولت طرح تفکیک حوزه جوانان از ورزش را هر چه زودتر مصوب کند.
کد خبر: ۲۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 28 April 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی رضایی ، در آستانه سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس ،بیان داشت:

انتظار داریم رییس جمهوری در این سفر به لحاظ معنوی و مادی به مسائل و مشکلات جوانان این استان که بیش از 60 درصد جمعیت فارس را تشکیل می دهند ، رویکردی ویژه داشته باشد.

تا پایان سال 93 جمعیت استان فارس چهار میلیون و 811 هزار و 98 نفر اعلام شد.

معاون ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: این استان پهناور با جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر و 29 شهرستان نیاز به توجه بیشتر در حوزه جوانان دارد.

رضایی افزود:موضوع ایجاد اشتغال و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان از نیازهای اساسی قشر جوان این استان است و بی شک مشکلاتی که در این زمینه فرا روی جوانان وجود دارد در صورت حل نشدن در بخش های دیگر جامعه نیز تاثیر خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: مساله جوانان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه ، در ابعاد مختلف نیازمند توجه خاص ، ارائه دستورات و مصوبات به روز و منطبق بر نیازهای جوانان است تا بتوان جلوی بروز سایر مشکلات در جامعه را گرفت.

معاون ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به پروژه نیمه تمام ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز و تاکید امام جمعه شیراز و استاندار فارس بر اتمام هر چه زودتر این پروژه ، گفت: مطالبه اصلی حوزه ورزش از هیات دولت اختصاص بودجه مناسب برای تکمیل و بهره برداری از این ورزشگاه است.

رضایی افزود:جوانان و ورزشکاران استان فارس در آیین استقبال ازرییس جمهوری و هیات دولت در سالی که به عنوان 'دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ' نامگذاری شده حضوری چشمگیر خواهند داشت.

رییس جمهوری و هیات دولت در شانزدهمین سفر داخلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (نهم و دهم اردیبهشت) مهمان مردم فارس خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار