استاندار یزد گفت: اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت با توجه به مزایای فراوان این طرح برای آحاد جامعه از افتخارات دولت تدبیر و امید است .
کد خبر: ۲۸۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در همایش کیمیاگران کویر یزد با تبریک هفته دولت افزود: در استان یزد اقدام های موثری در زمینه بهداشت و درمان انجام شده که پوشش صد درصدی بیمه سلامت همگانی یکی از این برنامه هاست.
وی خاطر نشان کرد: اقدام ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان یزد از شهریور 92 تا شهریور 94 در کتابی با عنوان ارمغان تدبیر جمع آوری شده و این امکان وجود دارد تا از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
استاندار یزد با تبریک روز داروسازی و بزرگداشت دانشمند ایرانی محمدبن زکریای رازی افزود: پزشکان داروساز نقش مهمی در رفع و درمان بیماری ها و سلامت مردم دارند.
میرمحمدی با بیان اینکه پزشکان و داروسازان پیشتازان سلامت جامعه هستند، ادامه داد: اگر داروئی وجود نداشته باشد، پزشکان ماهر و حاذق نمی توانند چیزی برای بهبود بیماران تجویز کنند و اینجاست که نقش مهم داروسازان آشکار می شود.
همایش کیمیاگران کویر به مناسبت روز داروسازی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از پزشکان داروساز و خانواده آنها در باغ صدری تفت برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار