فوتسالیست‌های تیم الوند قم در حساس‌ترین موقعیت خود در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به نخستین باخت خود تن دادند.
کد خبر: ۲۸۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 23 August 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال نوجوانان الوند قم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل 1394 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور تا قبل از روز چهارم بازی‌‌ها عملکرد بسیار خوبی در مقابل حریفان داشت اما در روز چهارم شکستی غیرمنتظره را پذیرفت.

شاگردان حسن عبدی در تیم فوتسال نوجوانان الوند قم که در روز سوم بازی‌ها بهترین نتیجه دیدارهای گروه سوم را با کسب برتری جال توجه هفت بر یک برابر تیم مدعی صنایع گیتی‌پسند اصفهان کسب کرده بودند، امروز به دنبال سومین پیروزی و قطعی کردن صعود خود به میدان رفتند اما ناباورانه شکست خوردند.

تیم فوتسال نوجوانان الوند قم در سه مسابقه قبل خود از رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر رقبا به هفت امتیاز دست یافته و بهترین خط حمله رقابت‌ها را نیز در اختیار داشت اما امروز در جدال با تیم شرهانی دهلران پنج بر دو شکست خورد تا کار صعود خود را به روز پایانی موکول کند.

این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات نخستین دوره لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با جدال 24 تیم در چهار گروه 6 تیمی در جریان است و تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دور‌‌ه‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

تیم الوند قم به عنوان قهرمان سال 1394 فوتسال نوجوانان ایران در این رقابت‌ها حضور یافته و در بازی‌های این مرحله به میزبانی شهر اراک در حالی با حریفان مسابقه انجام می‌دهد که باید برای تکرار قهرمانی خود، ابتدا در این گروه به فکر قرار گرفتن در یکی از رتبه‌های اول و دوم باشد تا به مرحله نهایی برود.

فوتسالیست‌های نوجوان الوند قم عصر امروز در چهارمین مسابقه خود که دیداری فوق‌العاده حساس و تعیین‌کننده بود برابر تیم فوتسال نوجوانان شرهانی دهلران به میدان رفتند، رقابتی که سه امتیاز آن صعود نماینده شایسته فوتسال قم را قطعی می‌کرد اما این تیم با نتیجه پنج بر دو به حریف ناشناس خود باخت تا نتیجه به دست آمده به نفع دیگر مدعیان باشد.

در نیمه نخست این دیدار فوتسالیست‌های تیم الوند قم بازی خوبی از خود ارائه کردند و حتی با برتری دو بر یک به رختکن رفتند اما در نیمه دوم شرایط بازی به یک باره تغییر کرده و نماینده فوتسال قم که برای کسب پیروزی به میدان رفته بود ناباورانه برد با باخت عوض کرد.

در نیمه دوم تیم فوتسال شرهانی دهلران چهار بار متوالی دروازه نماینده فوتسال قم را باز کرد و با برتری پنج بر دو از زمین مسابقه خارج شد تا هم سه امتیاز با ارزش از قهرمان فصل گذشته یعنی الوند قم بگیرد، هم موجب امیدواری خود و دیگر رقبا برای صعود در روز پایانی شود.

در مسابقه عصر امروز تیم‌های فوتسال شرهانی دهلران و الوند قم در روز چهارم مسابقات گروه سوم لیگ برتر فوتسال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، علی زینلی و حسن احمدی گل‌های تیم فوتسال الوند قم را در مسابقه برابر حریف دهلرانی زدند تا این تیم در روز پایانی برابر کلاسیک خرم‌آباد به دنبال مجوز صعود باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار