کد خبر: ۲۸۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 22 August 2016


فرماندار شهرستان طالقان از افتتاح طرح‌های آبخیزداری و ورزشی در طالقان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، مصطفی فراهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات در این شهرستان باید به صورت جدی‌تری پیگیری شود.

وی یکی از مهمترین طرح‌هایی که باید به صورت ویژه به آن نگاه کرد را اتمام پروژه گازرسانی به این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: مردم در این شهرستان نیز باید از نعمت گاز بهره‌مند شوند و با توجه به زمستان‌های سرد در این منطقه لازم است تا هر چه سریع‌تر این پروژه مهم به مرحله بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان طالقان یکی از دلایل کند پیش رفتن این پروژه را وجود راه‌های صعب‌العبور دانست و افزود: اما با وجود تمام سختی‌ها تلاش می‌شود تا این پروژه مهم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فراهانی تأکید کرد: شبکه‌گذاری گازرسانی به طول 60 کیلومتر است که تلاش می‌شود این مهم با سرعت بیشتر اجرایی شود.

وی با اشاره به طرح‌های آبخیزداری و ورزشی در این شهرستان در هفته دولت خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی و آبخیزداری از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار طالقان بیان داشت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالای کشاورزی و دامداری است که با توجه و حمایت از کشاورزی این شهرستان در نظر داریم تا این مهم را با رشد و توسعه بیشتر همراه کنیم.

فراهانی در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان را توسعه راه‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های راه در این شهرستان پروژه راه هشتگرد به طالقان است که به عنوان یکی از پروژه‌های ملی محسوب می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با همراهی بیشتر دولت این طرح نیز در آینده نزدیک مجددا به مرحله اجرایی درآمده و با انتخاب پیمانکار جدید در سال‌جاری مسیر توسعه و نهایی شدن را طی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار