معاون اداره کل آموزش و پرورش یزد:
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به رویکرد جدید استان در اجرای برنامه‌های هفته معلم توسط دانش آموزان و اولیا گفت: مراسم تجلیل از ۲۴۹ معلم نمونه استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 27 April 2015
به گزارش تابناک یزد،علیرضا مصباح‌فر با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان اجرای برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان و اولیا است، اظهار داشت:  با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی برنامه‌ها و الگوهای متنوع و مختلف برای تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی تدوین شده است.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پروش استان یزد گفت:  علاوه بر برنامه‌هایی که در سطح مدارس برای معلمان برگزار می‌شود، برنامه‌هایی شاخص برای تجلیل از معلمان برتر به ویژه پیشکسوت از طرف اداره کل در روز 13 اردیبهشت تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

مصباح‌فر تجلیل از یک نفر معلم نمونه کشوری، 11 معلم نمونه استانی و 249 نفر از معلمان نمونه منطقه‌ای را از جمله شاخص‌ترین برنامه هفته بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان یزد افزود:  تجلیل از معلمان مدارس استثنایی، ادای احترام به سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره)، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا به ویژه 124 شهید فرهنگی توسط فرهنگیان استان از دیگر برنامه‌های تدوین شده در هفته معلم است.

وی افتتاح نمایشگاهی از آثار فرهنگیان در 13 اردیبهشت، برگزاری صبحگاه سپاس در روز 14 اردیبهشت، برگزاری محفل شبی با قرآن در روز دوشنبه در محل امام‌زاده جعفر(ع) و اعزام 25 نفر از فرهنگیان به منظور دیدار با مقام معظم رهبری را از جمله برنامه‌های زمان‌بندی شده این هفته عنوان کرد.

مصباح‌فر با اشاره به تدوین یک‌سری برنامه‌ها و اقدامات مهم و جدید در هفته معلم امسال گفت:  تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز به عنوان حامیان بخش تعلیم و تربیت با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و برگزاری دو دوره آموزش برای معلمان به منظور آشنایی بیشتر با اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری به عنوان ویژه برنامه هفته معلم در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و پیشکسوتان نمونه فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم در اداره کل آموزش و پرورش یزد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار