کد خبر: ۲۸۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 21 August 2016


رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان البرز بر ضرورت توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی در این استان تأکید کرد.

ایرج موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که باید در استان البرز مورد اهتمام قرار گیرد توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه در این زمینه نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم در هفته دولت تعدادی از طرح‌های صنعتی را در دست بهره‌برداری داریم که با تلاش مضاعف این طرح‌ها در ایام هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با داشتن 3500 واحد صنعتی و تولیدی می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی در کشور محسوب شود لذا با توجه بیشتر به این صنایع و رشد آنها می‌توانیم علاوه بر توسعه اشتغالزایی در رسیدن به شعار امسال نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

موفق با تأکید بر اینکه توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی نیازمند توجه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است افزود: باید تلاش کنیم تا با حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان مسیر توسعه وتحولات در این زمینه را پیش از گذشته در استان البرز فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در استان البرز وجود دارد خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با حمایت از اینگونه صنایع آنان را نیز به چرخه تولید بازگردانیم و اشتغال مجدد و تولید را دراین واحدها زنده کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: مسیر توسعه و تحول در صنایع و تولید را باید برای فعالان در این عرصه فراهم کرد و با حمایت از آنها به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

موفق با بیان اینکه با هدف توسعه صنایع در استان البرز در هفته دولت 22 طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای صنعتی قابل افتتاح در این استان در شهرک‌های صنعتی کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد بوده و تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار