رییس هیات کشتی همدان گفت: به دلیل مشکلات مالی و بدهی های انباشته شده قادر به حضور در فصل جدید مسابقات فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور نیستیم.
کد خبر: ۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 27 April 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: به دلیل مشکلات مالی و بدهی های انباشته شده قادر به حضور در فصل جدید مسابقات فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور نیستیم. رییس هیات کشتی همدان گفت: امسال هم مشکلات مالی باعث شد تا نتوانیم برای حضور در فصل جدید رقابت های جایزه بزرگ باشگاه های کشور برنامه ریزی کنیم و هیچ سرمایه گذاری حاضر به تیمداری نیست.
 به گزارش ایرنا، جلال صابریون اظهار کرد: سال گذشته در آستانه شروع فصل دوم مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور با انصراف کشتی گیران غیربومی و جذب شده تیم سحر همدان مواجه شدیم که دلیل آنها، سابقه نامناسب استان برای انجام تعهدات مالی در کشتی عنوان شد. وی اضافه کرد: امسال هم مشکلات مالی باعث شد تا نتوانیم برای حضور در فصل جدید رقابت های جایزه بزرگ باشگاه های کشور برنامه ریزی کنیم و هیچ سرمایه گذاری حاضر به تیمداری نیست. وی افزود: شرکت سحر همدان که سال قبل حامی کشتی استان بود نیز به دلیل مشکلات مالی قید تیمداری را زده است و امسال در شرایط مطلوبی قرار نداریم. وی بیان کرد: با این شرایط امیدوار به حضور در مسابقات باشگاهی در سال جاری نیستیم و نخبه های کشتی استان برای سایر تیم ها افتخارآفرینی می کنند. صابریون در ادامه از مسوولان درخواست کرد تا ضمن اقدام جدی برای تسویه بدهی مالی کشتی گیران سابق، شرایط مناسب تری را برای حمایت بهتر از کشتی به عنوان ورزش اول استان فراهم سازند. وی افزود: هم اکنون یک میلیارد و 660 میلیون ریال بدهی داریم که این بدهی بابت حضور نمایندگان کشتی همدان در لیگ برتر بین سال های 87 تا 90 است و موجب بد بینی کشتی گیران نسبت به حضور در همدان شده است و انتظار می رود مسوولان اجرایی استان چاره اندیشی کنند. وی بیان کرد: بدهی انباشته شده باعث شکایت کشتی گیران طلبکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شده است و متعهد به پرداخت این بدهی هستیم. وی اضافه کرد: این بدهی تعهد مسوولان اجرایی سابق استان بوده است و تاکنون پرداخت نشده که این رویه منجر به بی اعتمادی کشتی گیران برای ادامه حضور در تیم های همدانی نیز شده است. همدان جزو 10 استان برتر در ورزش کشتی کشور است. هم اکنون هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف در همدان فعالیت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار