مسئول کمیته استقبال همایش سراسری آزادگان در یزد از برگزاری هشتمین همایش آزادگان کشور با عنوان «اردوگاه مفقودان تکریت ۱۱» به میزبانی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 21 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدحسین سالاری، مسئول کمیته استقبال همایش سراسری آزادگان در یزد  اظهار کرد: هشتمین همایش سراسری آزادگان کشور، با عنوان اردوگاه مفقودان تکریت ۱۱ در استان برگزار می‌شود.وی ادامه داد: این همایش که یک هزار و ۶۰۰ نفر از آزادگان و خانواده‌های آن‌ها حضور خواهند داشت از دوم تا پنجم شهریورماه جاری در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
سالاری از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این همایش خبر داد و گفت: سخنرانی توسط مسئولان کشوری و استانی، بیان خاطرات آزادگان از دوران اسارت و ... از جمله برنامه‌های این همایش است.
وی تصریح کرد: هفت همایش گذشته در شهرهای اصفهان، مشهد، همدان، دزفول، ساری، تهران و شیراز برگزار شده و یزد میزبان هشتمین دوره از این همایش‌ها است.
یادآور می‌شود، بیش از دو هزار نفر از آزادگان در اردوگاه تکریت نگهداری می‌شدند و این اردوگاه چون از دید صلیب سرخ پنهان مانده به اردوگاه مفقودین ایران نامگذاری شده بود و به‌طور مستقیم زیر نظر استخبارات عراق اداره و کنترل می‌شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد امیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
با سلام همایش خوبی بود و یزدی سنگ تمام گذاشته بودند. شکی نیست که برگزاری این همایشها زحمات بسیاری دارد و با یک تشکر خالی نمی توان حق آن را ادا کرد. انشاء الله این همایشها ادامه پیدا کند از زحمات یزدی ها بینهایت تشکر می کنم بخصوص آقای سالاری و مسئولین استان و شهرستان یزد که در این همایش شرکت کردند. دستتان درد نکند و اجرتان با خدا. لطفا پیام مرا به مسئولین برگزار کننده برسانید با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار