خطیبان جمعه املش و آستارا ؛
تابناک / امام جمعه شهرستان املش گفت: متاسفانه این روزها عده ای در حال تخریب دولت هستند، این گروه بدانند این عملکرد آنها ، خلاف مشی رهبر معظم انقلاب و محکوم است.
کد خبر: ۲۸۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 20 August 2016
تابناک / امام جمعه شهرستان املش گفت: متاسفانه این روزها عده ای در حال تخریب دولت هستند، این گروه بدانند این عملکرد آنها ، خلاف مشی رهبر معظم انقلاب و محکوم است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته املش بیان داشت: اگرعده ای انتقادات سازنده به دولت دارند، خوب است و باید بیان شود اما برای رسیدن به هدف های سیاسی خود، نباید با تخریب کردن، رفتاری خلاف اخلاق اسلامی انجام دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت مناسب و طلایی برای دولتمردان بمنظور ارائه گزارش به مردم است لذا درهمین راستا در هفته دولت در شهرستان املش، 67پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه املش همچنین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد گفت: جامعه امروزی به نقش مساجد توجه بسیاری دارد چون انقلاب ما از مساجد شروع شد.

وی با انتقاد و ابراز تاسف از عده ای که به نام اسلام درحال تخریب یا به آتش کشیدن مساجد هستند، افزود: گروه های تکفیری و سلفی متاسفانه در جهان امروزی درحال تخریب یا به آتش کشیدن مساجد هستند که این مطلب حاکی ازآن است که جهان استکبار فهمیده که منشا حرکت های اسلامی از مساجد است.

وی اضافه کرد: ما اینگونه حرکت های خصمانه دشمن علیه اسلام را محکوم می کنیم.



تابناک / همچنین امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا نیز گفت: همه باید مطابق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب حامی دولت جمهوری اسلامی ایران باشند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت ، افزود: حمایت از دولت جمهوری اسلامی، خواسته مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه تلاش به منظور تضعیف دولت جایز نیست ، اضافه کرد: انتقاد سازنده از اقدامات دولت نیز در حقیقت به نوعی کمک به دولتمردان برای پیشبرد اهداف کاری خودشان است.

امام جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز صنعت دفاعی ، اظهار کرد: صنعت و تجهیزات دفاعی نیاز ضروری هر کشوری در برابر تهاجمات احتمالی دشمنان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم هم اینک در بعد نظامی و صنعت دفاعی یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیاست ، گفت: نیروهای نظامی کشور ما تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان همواره اقتدار نظامی خود را حفظ کرده و در ماموریت های داخلی و خارجی موفق عمل کرده است.

امام جمعه آستارا در ادامه با اشاره به سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی و فرا رسیدن روز مساجد گفت: حرکت انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و نبایستی این سنگرها امروز خالی باشند.

حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: خالی شدن مساجد برابر با افزایش ناهنجاری های اجتماعی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی و معضلات اجتماعی نظیر بیکاری و طلاق را در برنامه ششم توسعه ضروری خواند و تصریح کرد: در کنار توجه به مسائل اقتصادی بایستی به مقوله مهم فرهنگ نیز توجه داشت.

وی در خاتمه اقدامات تهدید آمیز رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و احتمال خطر دستگیری و اخراج علما از آن کشور را محکوم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار