مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس با حضور معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات استانی در هفته دولت افتتاح می شود .
کد خبر: ۲۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 17 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد به خبرنگاران اظهار داشت: هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس یکی از مهمترین پروژه های فرهنگی استان طی سال های اخیر بوده که پس از هشت سال آماده بهره برداری شده است .

وی بیان داشت : پروژه هنرستان هنرهای زیبا دارای یک هزار و 600 متر مربع مساحت می باشد که می تواند پاسخگوی بخشی از نیاز های مکانی استان باشد .

درویش نژاد به اعتبار هزینه شده در این پروژه اشاره کرد و گفت :22 میلیارد ریال از اعتبارات استانی صرف ساخت این پروژه شده که مسکن و شهرسازی ساخت آن را برعهده داشته است .

وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از این پروژه، بیان داشت: بندرعباس از کمبود فضاهای فرهنگی رنج می برد و فرهنگسرای طوبی از معدود فضاهای فرهنگی می باشد که پذیرای انجمن های مختلف ،هنرستان هنرهای زیبا ، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس ،انجمن سینمای جوانان و دیگر موارد است که این ازدحام و فشردگی هنرمندان را با محدودیت هایی مواجه کرده است .

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار