رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن گفت: پسر 11 ساله گردشگر و مرد 60 ساله اهل تنکابن که در آب های ساحلی این شهرستان دچار حادثه شدند نجات یافتند.
کد خبر: ۲۷۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 16 August 2016
صالحی توضیح داد:  پسرک همدانی با وارد شدن به آب های ساحلی ولی آباد تنکابن که منطقه شنا ممنوع است اسیر موج های خروشان دریا شدند که با امداد به موقع ناجیان غریق از مرگ نجات یافتند. این پسر به فن شنا آشنا نبود و پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مرکز درمانی تنکابن منتقل شد. به مردم و گردشگران توصیه کرد فقط در مناطقی که طرح دریا اجرا می شود و ناجیان حضور دارند اقدام به شنا کنند.

 رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن همچنین گفت: امدادگران این جمعیت مردی 60 ساله را که یک شبانه روز در قایقش در دریا سرگردان بود و از نظر جسمی تحلیل رفته بود، نجات دادند.

 صالحی افزود: اسماعیلی، شهروند تنکابنی که با قایق پارویی خود ساعت 9 صبح دیروز به دریا زد، پس از ساعت ها پاروزنی و دور شدن از ساحل، اتفاقی پاروهایش را از دست می دهد و باد قایق او را هر چه بیشتر از ساحل دور می کند. صبح امروز ناجیان غریق با پیدا کردن پاروها به جستجو پرداخته و قایقی را در 7 کیلومتری ساحل می یابند که قایقران آن نیازمند خدمات پزشکی است. پس از ارائه خدمات اولیه، حادثه دیده به مرکز درمانی منتقل شد و اکنون وضع عمومی مصدوم خوب است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار