تابناک تهران- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از حضور در مجمع نمایندگان تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 16 August 2016
عبدالرضا هاشم‌زائی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‎وگو با تابناک تهران گفت: عصر دیروز آقای هاشمی استاندار محترم تهران به همراه معاونان خود در جلسه مجمع نمایندگان تهران حضور پیدا کردند.

او با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان تهران گفت: اگر چه نمایندگان تهران در ادوار مختلف عموما رسالتی ملی برای خود قائل بوده اند اما نمایندگان در این دوره تلاش می کنند که ورای آن رسالت به مشکلات شهر تهران و پاسخگوی به موکلانشان هم به طور ویژه رسیدگی شود.
 
هاشم زائی افزود: بر همین اساس مجمع نمایندگان تهران تشکیل شد که وظیفه اصلی این مجمع رسیدگی به مشکلات کلان شهر تهران و حل مشکلات آن است و تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل تهران را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: در همین راستا در اولین جلسه با حضور مسوولان اجرایی، مجمع نمایندگان تهران میزبان جناب آقای هاشمی استاندار محترم تهران و معاونانش بود.

او در خاتمه گفت: البته مهمترین دستور کار این جلسه آشنایی نمایندگان جدید مجلس و مسوولان اجرایی شهر تهران بود که ضمن برگزاری جلسه معارفه برخی مشکلات تهران مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار