مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست لرستان :
نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان با حضور استاندار لرستان و مسئولین استانی و شرکت بخش‌های خصوصی و دولتی استان، در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۷۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 16 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان با حضور استاندار لرستان و مسئولین استانی و شرکت بخش‌های خصوصی و دولتی استان، در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار کرد.

 نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان به منظور معرفی قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های توسعه در لرستان و همچنین معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان از 25 تا29 مرداد ماه در بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه توانمندی های استان در قالب ۷۰ غرفه عرضه می شود.

3333.jpg

در این نمایشگاه بخش‌های خصوصی و دولتی متعدد و متنوع، دست‌آوردها و ظرفیت‌های دولت تدبیر و امید و همین‌طور ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان لرستان را در زمینه‌های مختلف اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

 برگزاری همایش فرهنگی اجتماعی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 18 روز دوشنبه 25 مرداد‌ماه و همایش اقتصادی توسط معاونت اقتصادی استانداری لرستان روز سه‌شنبه 26 مرداد ماه از ساعت 18 در قالب کمیته‌های خاص برنامه خواهند داشت. همچنین برگزاری روزانه موسیقی آیینی و سنتی، اجرای نمایش خیابانی، نمایش فیلم‌های فیلم‌سازان استان، نمایشگاه آثار تجسمی، نشست‌های تخصصی و برگزاری شب‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

1.jpg

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی راحت به محل برگزاری نمایشگاه از طریق مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم و سپس خروجی بزرگراه چمران جنوب به راحتی به پارکینگ نمایشگاه وارد شوند، همچنین می‌توانند از راه‌های دسترسی به نمایشگاه در محله کوی نصر( گیشا) استفاده نمایند.

4444444.jpg

 مهندس فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با حضور در غرفه استان لرستان گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در نمایشگاه فرهنگی اقتصادی لرستان حضور فعال و چشمگیری دارد و با ارائه بخش های متنوع ، دستاوردهای مختلف و معرفی ظرفیتها، توانمندیهای زیست محیطی استان و همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد غرفه یکی از پر بازدید کننده ترین غرفه های این دوره از نمایشگاه فرهنگی اقصادی لرستان در تهران است.

4444444.jpg
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار