قم؛
همایش تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور معاون کنسولی وزیر امور خارجه در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 15 August 2016
به گزارش تابناک قم، این همایش به منظور تجلیل و تکریم آزادگان و سپاس از صبر و پایداری این سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های اسارت با حضور معاون کنسولی وزیر امور خارجه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: آزادگان مشعلداران و راویان روشنگری و منادیان پایداری هستند، مردان با غیرت و باصلابتی که زیر سخت ترین شکنجه ها از عزت و آزادگی نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: این افتخار آزادگان است که تا امروز مدافعان ولایت هستند و پیرو ارزش های اسلامی به واسطه وجود انسان های با بصیرت ایران اسلامی ۳۷ سال با تمام نیرنگ ها و حیله ها و توطئه ها روی پای خویش ایستاده و مسیر رشد و تعالی را دنبال می کند.

هاشمی عنوان کرد: امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با وجود مردمی عزت مند، فداکار، ایثارگر و وفادار به نظام اسلامی دشمنان منطقه و استکبار جهانی با تمام سرمایه گذاری ها و نیرنگ ها و تربیت و تقویت نیروهای منافقین و تحمیل جنگ و دسیسه و فشار اقتصادی نتوانستند علیه نظام اسلامی اقدامی انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۰ آزاده از نخبگان ایثارگر هستند که اغلب از حوزه علمیه، مرجعیت دینی، مجتهد، دروس خارج، صاحبان آثار تاثیر گذار، نویسندگان کتاب و مقاله می باشند.

در پایان اظهار کرد: همایش آزادگان ایثارگر روز ۲۶ مرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) همراه با برنامه های فرهنگی، خاطره گویی، مداحی و تجلیل از آزادگان برگزار می شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار