رئیس حج و زیارت ایلام تعداد زائران ثبت نام شده استان را در سامانه سماح 371 نفر اعلام کرد و یادآور شد:تاکنون بیش از 35 هزار نفر در سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۲۷۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا ممیز اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در راستای تسهیل در روند صدور ویزا و اعزام زائران اربعین و ساماندهی و برنامه ریزی عزیمت زائران به نقاط مرزی کشور اقدام به طراحی و توسعه سامانه سماح کرده است.

وی افزود: ثبت نام در این سامانه از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده است، از این رو طبق اعلام قبلی سازمان حج و زیارت کلیه زائران می توانند از با مراجعه مستقیم به سامانه اینترنتی سماح به نشانی samah.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر کشور نسبت به نام نویسی برای زیارت اربعین در سامانه مذکور اقدام نمایند.

رئیس حج و زیارت ایلام تعداد زائران ثبت نام شده استان را در سامانه سماح 371 نفر اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از 35 هزار نفر در سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ممیز در خصوص اعزام زائران نیز گفت: از آنجایی که مرز خروجی زائران بر اساس ظرفیت آن مرز مشخص می شود، لذا اولویت اعزام زائران بر اساس تقدم زمانی در ثبت نام زائران مشخص می شود و در صورت ازدحام در هر تاریخ، سامانه تاریخ های دیگری را به آنان پیشنهاد می دهد.

وی تاکید کرد: امسال با همانگی هایی که با مدیریت و اداره فنی و امور کارگزاران سازمان حج و زیارت انجام شد مقرر شد به غیر از چهار دفتر زیارتی استان(سه دفتر در شهر ایلام و یک دفتر در مهران) تا قبل از ایام اربعین سه دفتر دیگر در نقاط مختلف استان برای سهولت در صدور رویداد زائران مستقر و ایجاد گردد.

مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری ایلام کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات عراق برای شرکت در آیین اربعین حسینی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار