کد خبر: ۲۷۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 15 August 2016


نشست تخصصی فرماندهی سپاه استان البرز و مدیران ارشد وزارت دفاع در استان به مناسبت روز بزرگداشت صنعت دفاعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران استان البرز، نشست فرمانده سپاه استان البرز و مدیران ارشد وزارت دفاع به مناسبت بزرگداشت روز صنعت دفاعی برگزار شد.

در این نشست پوراسد مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز گفت: این روز به دستور مقام معظم رهبری به تصویب رسیده است.

وی به اهمیت اقتدار دفاعی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت: ارتقاء روحیه دفاعی و نهادینه سازی شعار «ما می توانیم» از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز به اقدامات وزارت دفاع و نیروهای مسلح در سه سال گذشته که منجر به تحقق و تولید محصولات دفاعی در کشور شده است اشاره کرد و افزود: طی چند سال گذشته بیش از ۴۰ محصول راهبردی در زمینه های موشکی، هوایی، زمینی، فضایی، پدافند هوایی، دریایی تولید شده است.

وی در خصوص رشد و ارتقاء معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح نیز گفت: برای منزلت کارکنان و بازنشستگان هنوز برنامه مدون و مشخصی وجود ندارد و این یک ضعف بزرگ محسوب می شود.

همچنین در ادامه سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز گفت: مدیران باید جهادی عمل کنند با بتوانیم به اهداف عالیه دست پیدا کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید حسن تهرانی مقدم گفت: این شهید والامقام در زمان جنگ تحول عظیمی در زمینه موشکی ایجاد کرد امیدواریم زین پس نیز شاهد پیشرفت های شگرفی در حوزه دفاعی و موشکی باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به خدمتی که وزارت دفاع برای نیروهای مسلح انجام می دهد خطاب به حاضران در جلسه گفت: شما به قشری از نیروهای مسلح خدمت می کنید که بیشترین فداکاری را در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند و این کار اجر و ثواب بسیاری دارد.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین لشگری و استانی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار