در هفته فرهنگی لرستان برپا می شود:
هفته فرهنگی لرستان فردا در پارک گفت و گو تهران افتتاح می شود ، غرفه اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز برپا شد.
کد خبر: ۲۷۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 14 August 2016
به گزارش تابناک  لرستان،"هفته فرهنگی لرستان" از ٢٥ تا ٢٩ مرداد ماه امسال در بوستان گفتگو تهران برگزار می شود.

هفته فرهنگی، اقتصادی که در پارک «گفت وگوی» تهران برگزار می شود فرصتی است تا لرستان توانمندی ها و داشته های فرهنگی، هنری و اقتصادی خود را در بخش های مختلف عرضه کند.

در روز اول هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان همایش فرهنگی با حضور فرهیختگانی از استان و هم استانی های مقیم تهران و البرز برگزار خواهد شد که در این همایش مقامات عالی رتبه کشور اعم از وزرا، مسئولین ملی و برخی مقامات اثرگذار ارشد هم استانی حضور خواهند داشت.
http://lorestan.msy.gov.ir//parameters/62.193.12.206/modules/cdk/upload/content/sis_announcements/154319/farhangiteh.jpg

برگزاری همایش اقتصادی و سرمایه گذاری در روز دوم هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان نیز یکی دیگر از برنامه های این هفته است در این همایش نیز سرمایه گذاران استانی، کشوری و خارجی حضور داشته و با توانمندی های استان آشنا می شوند.

همچنین از روز اول تا روز آخر هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان نمایشگاهی در قالب غرفه های بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و ... توسط دستگاه های اجرایی استان دایر خواهد بود.

در این هفته و در سه بخش مجزا برنامه های فرهنگی، هنری و اقتصادی از جمله شب های فرهنگی لرستان به همراه نشست های تخصصی در این سه بخش برگزار خواهد شد.

در این برنامه اداره کل ورزش و جوانان لرستان با برپایی غرفه در نمایشگاه به ارائه دستاوردهای ورزشی و حوزه جوانان خود پرداخته و سعی در معرفی هرچه بهتر پتانسیل و ظرفیت های ورزشی و غیر ورزشی خوددارد .

غرفه اداره کل ورزش و جوانان لرستان، در سالن نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو احداث شده است .

لازم به ذکر است فردا راس ساعت 17 غروب افتتاح نمایشگاه انجام می شود که کلیه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان نیز حضوردارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار