کد خبر: ۲۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 13 August 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه حداقل ۵ درصد از اعتبارات دستگاه‌ها به مقوله مدیریت بحران اختصاص یابد، گفت: در اواخر شهریور ماه سال جاری همایشی با حضور دانش‌آموزان با محوریت آب و خشکسالی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی مهرور در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این جلسات به سبب قید مصوبات، پیگیری در اجرای آن‌ها و نتیجه مصوبات برگزار می‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها باید به صورت ویژه به مقوله آموزش بپردازند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه در سال گذشته 119 هزار نفر در دستگاه‌های مختلف در استان البرز آموزش دیده‌اند، افزود: این آموزش‌ها در 31 دستگاه اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید از محل اعتبارات خود سهمی برای آموزش در نظر بگیرند، گفت: در سال جاری 2 همایش برگزار شده و در شهریور ماه نیز 2 همایش دیگر اجرایی می‌شود.

مهرور با بیان اینکه در 31 مرداد سال جاری همایشی با محوریت بحث روانشناختی مدیریت بحران برگزار می‌شود، افزود: در اواخر شهریور ماه سال جاری همایشی با حضور دانش‌آموزان با محوریت آب و خشکسالی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در مدیریت بحران، گفت: در سال گذشته جلسه‌ای یک ساعته با صدا و سیما استان برگزار شد و در سال جاری هیچ جلسه‌ای نداشته‌ایم. باید حداقل 5 درصد از اعتبارات دستگاه‌ها به مقوله مدیریت بحران اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار