امروز صبح با حضور آیت الله میرعمادی :
،همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر برگزار شد. در این همایش که ائمه جمعه معمولان و دوره چگنی،معاون سازمان تبلیغات استان،مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هلال احمر استان و معاون توسعه ای اداره کل ورزش و امور جوانان هم حضور داشتند حجت ااسلام سید احمد میر عمادی با بیان اینکه مسئولان اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر نیروی انسانی جوان عملیاتی کنند،افزود: امروز راه تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروی جوانان و تحصیل کرده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 11 August 2016


IMG_20160811_123438

به گزارش تابناک لرستان ،همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر برگزار شد.

در این همایش که ائمه جمعه معمولان و دوره چگنی،معاون سازمان تبلیغات استان،مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هلال احمر استان  و معاون توسعه ای اداره کل ورزش و امور جوانان هم حضور داشتند حجت ااسلام سید احمد میر عمادی با بیان اینکه مسئولان اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر نیروی انسانی جوان عملیاتی کنند،افزود: امروز راه تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر نیروی جوانان و تحصیل کرده است.

۲۰۱۶۰۸۱۱_۱۰۳۸۴۰

وی با تکید بر بستر سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان متخصص، تحصیلکرده و با انگیزه تحقق پیدا خواهد کرد.حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: جوانان ما نیاز به اعتماد دارند و باید به آنها اعتماد شود زیرا پایه و اساس اقتصاد مقاومتی دانش بنیان بودن و درون زایی آن است که باید با تکیه بر دانش بومی جوانان محقق شود.وی ادامه داد: امروز و بنابراین برخی ازمسئولان نباید با عدم اعتماد به این قشر، مانع پیشبرد اقتصادی باشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با توجه به حضور جوانان تحصیلکرده بسیاری در پلدختر، باید از این سرمایه در تحقق منویات رهبری مبنی بر دانش بنیان بودن اقتصاد مقاومتی بهره گرفته شود.

۲۰۱۶۰۸۱۱_۱۰۱۹۵۰
میر عمادی به وجود کارگروههای مختلف در قالب مجمع مشورتی لرستان افزود: هم اکنون ۱۰ تا۱۲ کارگروه در قالب مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل شده است.

میرعمادی گفت: یکی از این کارگروهها  کارگروه اقتصاد مقاومتی بوده که با حضور ۹ جوانان تحصیلکرده، راهکارهای لازم برای رونق حوزه اقتصاد ارائه می شود.
وی ادامه داد: فرهنگ سازی ایده ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، الگو سازی و معرفی آنها، شناسایی و معرفی توانمندی های شهرستان و بکار گیری آن از اهداف برگزاری این همایش بوده است.
حجت الاسلام میرعمادی افزود:   تحقق اقتصاد مقاومتی با برخورداری از ظرفیت های منابع طبیعی، آب، خاک، نفت، گاز و معادن در شهرستان پلدختر  امکان پذیر است.

۲۰۱۶۰۸۱۱_۱۰۴۹۱۸
وی بر ضرورت وحدت و عزم ملی برای رفع بیکاری تاکید کرد و گفت:  برای رفع مشکل بیکاری باید وحدت، همدلی و انسجام و پس از آن عزم و اراده ملی و اهتمام و تلاش بیش از متعارف مسئولان در جامعه ایجا شود.وی گفت: یکی از مشکلات لرستان این است که عده ای علیرغم دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی کاری انجام نداده و برای جامعه دردسر ایجاد کرده اند، در حالیکه باید این تسهیلات در اختیار کسانی قرار می گرفت که دارای لیاقت، شایستگی و توانمندی بودند.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فساد و تبعیض  از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد :حمایت مسئولان از جوانان و کارآفرینان و پیش گرفتن مدیریت جهادی موجب عملی شدن اقتصاد مقاومتی می شود.میرعمادی گفت: امروز گروههای تکفیری داعش و امثال آنها توسط آمریکا حمایت می شوند و این در حالیست که با این وجود خوشبختانه نتوانسته اند یک انفجار در درون کشور ایران انجام دهند و این به دلیل وجود غرور ملی جوانان بوده و این امر  مایه افتخار ما است.

۲۰۱۶۰۸۱۱_۱۰۲۰۵۲

امام جمعه پلدختر نیز گفت:حضور فعال مردم از مباحث محوری اقتصاد مقاومتی است. حجت الاسلام والمسلمین سوری افزود: مسئولین ما باید زمینه حضور مردم بویژه نسل جوا ن را در اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.

IMG_20160811_154848

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری برای برون رفت و مقابله با آن اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده است،گفت: دشمن از راه تحریم وارد عمل شده و باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخل برای برون رفت از این تحریم ها گام برداشته شود.وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند اقتصاد مقاومتی یعنی در زمان تحریم، تهدید و فشار دشمن اقتصاد ما مقاوم شود تا تحریم نتواند اثر گذار باشد.

فرماندار پلدختر هم با تاکید بر استفاده از ظرفیت های نسل جوان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راهکار کلیدی مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

۲۰۱۶۰۸۱۱_۱۰۲۰۰۵

نورالدین درمنان افزود: با تلاش های اساندار سختکوش و پرتلاش استان لرستان زمینه رونق سرمایه گذاری و فعا شدن طرح های راکد در قالب اقتصاد مقاومتی فراهم شده که یک ظرفیت و بستر برای توسعه لرستان به شمار می رود.وی گفت: با برنامه ریزی استاندار لرستان سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی استان تدوین شده که گامی مهم در برنامه ریزی و تلاش برای توسعه استان خواهد بود.

فرماندارپلدختر تاکید کرد:اجرایی و عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی از اولویت های اصلی این شهرستان به شمار می رود .وی افزود: برای دستگاه های شهرستان برش اقتصادی مشخص شده که مطالعه شده و باید به تعهدات آن عمل شود .وی ادامه داد: از طرح ها، پیشنهادها و ایده ها در جهت تولیدات بومی و محلی ، پتانسیل و ظرفیت های گردشگری در شهرستان و نیروی انسانی و فناوری های نوین حمایت می شود .فرماندار پلدختر گفت: برند سازی محصولات کشاورزی و فعال شدن طرح های راکد از جمله محورهای اقتصاد مقاومتی در پلدختر است به گونه ای که با سرمایه گذاری بخش خصوصی برند سازی انجیر تولیدی شهرستان پلدختر در دستور کار قرار گرفته است.

کامیاب تیموری معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان هم این همایش ر ظرفیتی برای تبیین نقش جوان در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: پلدختر مردمی فرهنگی و سختکوش دارد که جوانان خوب و شایسته ای را تقدیم جامعه کرده است.

IMG_20160811_154837
گفتنی است در پایان این مراسم در این مراسم از 10 جوان موفق شهرستان پلدختر در عرصه ورزش قهرمانی و کارآفرینی با اهدای لوح وهدایایی تجلیل شد.حجت الاسلام میرعمادی و هیات همراه همچنین بعد از این همایش با حضور در منزل شهید هوشنک اله یاری باتاکید بر حفظ ارزش های دفاه مقدس و میراث شهیدان گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تلاش های رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف است که باعث شده است تا ایران اسلامی امروز بعنوان محور دفاع از مظلومان و ملت های آزاده شناخته شود.

IMG_20160811_123443

خبر: عباس دارایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار