مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: طرح آماربرداری مبدأ و مقصد همزمان با سراسر کشور، در محورهای استان خراسان رضوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، جواد وحدتی‌فرد اظهار داشت: طرح آماربرداری مبدأ و مقصد از 16 تا 20 اردیبهشت ماه جاری در محورهای خراسان رضوی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آخرین طرح آمارگیری از وضعیت حمل و نقل جاده‌ای در سال 83 انجام شده است، ادامه داد: این آمار و اطلاعات نیازمند بازنگری بود و مقرر شد با اجرای این طرح، آمار و اطلاعات جدید در این حوزه جایگزین شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اهداف اجرای این طرح را ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای، بهینه‌سازی تردد در شبکه راه‌های کشور، کاهش تصادفات جاده‌ای، استفاده بهینه از امکانات موجود، اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل، توسعه فرهنگ اجتماعی حمل و نقل و تهیه الگوهای سفرهای باری و مسافری در راستای مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل زمینی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای حمل و نقل عمومی از اهداف ویژه اجرای این طرح سراسری است، ادامه داد: در قالب این طرح، پرسشگران در ایستگاه‌های تعیین‌شده مستقر شده و مسئول تردد‌شماری و پرسشگری خواهند بود.

وحدتی فرد، رصد سرویس جاده‌های استان را از اهداف بخش ترددشماری در این طرح آمارگیری عنوان کرد و اظهار داشت: در بخش ترددشماری، قرار است کلیه وسایط نقلیه شامل تاکسی، وانت‌بار، مینی‌بوس، اتوبوس، کامیونت، ادوات کشاورزی و ... به صورت بصری مورد شمارش قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار