رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: نگارخانه غیرمجاز در مشهد طی امروز یا فردا توسط اداره اماکن پلمب می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با فعالیت یک نگارخانه در مشهد که شائبه توهین و سیاه‌نمایی نسبت به مفاهیم مذهبی و انقلاب اسلامی داشت، اظهار کرد: این نگارخانه به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرده و از زمانی که متوجه فعالیت این نگارخانه در مشهد شدیم نامه‌ درخواست پلمب را در تاریخ 16 فروردین ماه به نیروی انتظامی ارسال کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مشهد با بیان اینکه پلمب اماکن غیرمجاز یک روند کاری را در پی دارد، افزود: در تماسی که صبح امروز با اداره اماکن مشهد برای پیگیری پلمب این نگارخانه داشتم اعلام شد که این نگارخانه ظرف مدت امروز یا فردا پلمب می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره ارشاد همواره از نگارخانه‌ها بازرسی انجام می‌دهد، اما ممکن است در این بین خلاف‌هایی نیز صورت گیرد که به محض مطلع شدن از موضوع با این موارد برخورد جدی صورت می‌گیرد.

امینی یادآور شد: در جلسه‌ای که اخیرا با مدیران نگارخانه‌های مشهد برگزار کردیم در راستای ساماندهی فعالیت این مراکز تذکراتی را ارائه و نسبت به اعلام آخرین قوانین و مقررات مربوطه آنها را آگاه کردیم.

گفتنی است؛ اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای در روزهای گذشته از فعالیت غیرمجاز نگارخانه مذکور خبر داده و اعلام کرده بود که این نگارخانه فاقد مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار