مربی تیم تراکتورسازی گفت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا از بازی فردا برنده خارج شویم.
کد خبر: ۲۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 10 August 2016
در ابتدای نشست تراکتورسازی پیش از دربی،سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تراکتورسازی در توضیح در خصوص عدم حضور قلعه نویی اظهار داشت:در همین ساعت جلسه داشتیم.به همین دلیل میگل آمد.می خواستیم کنفرانس ساعت دیگری باشد که نشد.

ژوزه میگوئل تکسیرا اظهار داشت:فردا بازی سختی در پیش داریم. در همه جای دنیا وقتی یک دربی انجام می شود هیجان و اهمیت کار بالا می رود. ما شناخت کافی از تیم ماشین سازی داریم. می بینیم که این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد ولی ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا از بازی فردا برنده خارج شویم.با پیروزی در بازی قبلی انگیزه های ما به مراتب بیشتر شده است. به خاطر همین در بازی فردا هم به دنبال پیروزی هستیم. 

وی درباره وضعیت فرزاد حاتمی بیان داشت: فقط شریفی و  رمضانی یک مقدار مصدومیت دارند و سایر بازیکنان مشکلی ندارند. 

کاپ نوشت:سیامک قلیچ خانی،مدیر رسانه ای تراکتورسازی در این بین گفت: چون میزبان ماشین سازی است امروز همکاری خوبی بین مسوولان باشگاه انجام شد و با هماهنگی تیم هیات فوتبال ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم ماشین سازی است چون این تیم میزبان است. غیر از ورزشگاه آزادی که صندلی های آن شماره گذاری است در هیچ ورزشگاهی نمی شود به طور دقیق سهمیه بندی را رعایت کرد. 

مربی تراکتورسازی درباره نقاط قوت ماشین سازی گفت: نقاط قوت ماشین سازی را می شناسیم. بازیکنان سرعتی خوبی دارد و انتقال بازی را به خوبی انجام می دهد ولی باز هم می گویم ما آمادگی خوبی داریم برای این بازی و سعی می کنیم سه امتیاز بازی فردا را از آن خود کنیم. هنوز نقطه ضعفی در ماشین سازی ندیده ام. به طور کلی این تیم نقطه ضعفی ندارد.

وی درباره تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: ما در تبریز به کارمان ادامه می دهیم. شاید در یک جامی در تهران شرکت کنیم. 

میگوئل اذعان داشت: ما همه جور کار انجام دادیم و دفاع ما هیچ مشکلی ندارد و برای بازی فردا آمادگی کامل داریم. چون روی ماشین سازی شناخت داریم و نقاط قوت این تیم را می شناسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :