با حضور استاندار و نمایندگان سازمان های مردم نهاد انجام شد:
سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان های مردم نهاد، روزنامه نگاران و نویسندگان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و پژوهشگران، همچنین شهروندان فعال و مستقل دوستدار محیط زیست، می توانند برای شرکت در اولین جشنواره استانی شهر و محیط زیست، آثار خود را تا 31 مردادماه ارسال کنند
کد خبر: ۲۷۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 09 August 2016
با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد دوشنبه شب از پوستر اولین جشنواره استانی شهر و محیط زیست خوزستان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در پنج بخش برگزار می شود و فعالان و دوست داران محیط زیست در این بخشها مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.
رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی شهر و محیط زیست
وی افزود: سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان های مردم نهاد، روزنامه نگاران و نویسندگان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و پژوهشگران، همچنین شهروندان فعال و مستقل دوستدار محیط زیست، می توانند برای شرکت در اولین جشنواره استانی شهر و محیط زیست، آثار خود را تا 31 مردادماه ارسال کنند.

وی افزود: این سازمان برای تجلیل از دوستداران و فعالان محیط زیست و همچنین تشویق همه شهروندان به انجام فعالیت های محیط زیستی در شهرها، این جشنواره را برگزار می کند.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز، فراخوان شرکت در نخستین جشنواره شهر و محیط زیست در اهواز منتشر شده است.

وی گفت: فرصت ارسال آثار و مستندات فعالیت ها و اقدامات داوطلبان شرکت در جشنواره تا 31 مردادماه است و داوطلبان در جهت شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی amcso.ahvaz.ir مراجعه نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار