تابناک تهران- عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور فردا سه شنبه به دعوت اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مهمان این کمیسیون خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 08 August 2016
پروانه مافی، نائب رییس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اعلام این خبر گفت: جلسه روز سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس فردا (سه شنبه 19 مرداد) با حضور جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این نخستین جلسه ای که است کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با وزیر کشور خواهد داشت که به نوعی می تواند جلسه معارفه برای دو طرف یعنی اعضای کمیسیون شوراها و وزیر کشور باشد.

نائب رییس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه در این جلسه بررسی موضوعات مهم کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت گفت: جناب وزیر قرار است گزارشاتی درباره برگزاری انتخابات و همچنین عملکرد وزارت کشور ارایه دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در خاتمه گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که دو طرف در جلسه فردا درباره آن بحث و تبادل نظر خواهند کرد برگزاری انتخابات سال آینده به ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار