مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: فاصله هایی که بین فرزندان و والدین در خانواده ها وجود دارد نوعی آسیب است که با عدم توجه به فرزند از آنها انتظار موفقیت و پیشرفت می رود.
کد خبر: ۲۷۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 08 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد قیصربیگی روز دوشنبه در همایش دختران، حمایت های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار اظهار کرد: توانمندسازی از نظر بسیاری افراد محدود به مساله اشتغال است در حالیکه یکی از مولفه های توانمندسازی محسوب می شود.

وی افزود: دختران جامعه ما باید به توانمند سازی فکری برسند که با تفکر مناسب قدرت انتخاب اعم از رشته تحصیلی، آینده شغلی و غیره داشته باشند.

قیصربیگی با بیان اینکه در این زمینه والدین نیز باید کمک کرده و با مشارکت لازم در توانمندسازی فرزندان بوی‍ژه دختران تاثیرگذار باشند، یادآور شد: فاصله هایی که بین فرزندان و والدین در خانواده ها وجود دارد نوعی آسیب است که با عدم توجه به فرزند از آنها انتظار موفقیت و پیشرفت می رود.

وی از رسانه های گروهی خواست در زمینه توانمندسازی دختران و پسران جامعه و لزوم کسب آموزش های مختلف روحی، روانی از سوی خانواده ها اهتمام و فعالیت جدی داشته باشند.

قیصربیگی با اشاره به نگاه مثبت دولت به کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، داشتن پیوست اجتماعی برنامه ششم توسعه را بیانگر توجه مضاعف مسئولان نظام برای کاهش معضل های اجتماعی در جامعه دانست.

در این همایش که به مناسبت دهه کرامت در مجتمع هلال احمر شهر ایلام با حضور جمعی از مسئولان محلی و دختران برگزار شد، مقالاتی با موضوع های مختلف ارایه شد و در پایان از دختران موفق و مقالات برتر تجلیل شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار