کارگردان فیلم سینمایی زاپاس :
کارگردان فیلم سینمایی زاپاس گفت: زاپاس این خوش‌اقبالی را داشته است که از استقبال خوبی در میان مردم برخودار باشد و بالای ۸۰ درصد از تماشاگران زاپاس از آن راضی بوده‌اند.
کد خبر: ۲۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 07 August 2016
 برزو نیک‌نژاد شامگاه شنبه در نشست خبری عوامل فیلم سینمایی زاپاس در محل سینما بهمن زنجان، افزود: زاپاس ایده‌ای بود که به ذهن من آمد و من برای غلبه به آن با ساختش به این ایده غلبه کردم.

وی ادامه داد: زاپاس یک قصه اجتماعی است که ریشه‌هایی از طنز در آن دیده می‌شود و اجرای آن کمدی بوده و روایتی شیرین از یک قصه اجتماعی است.

کار کردان فیلم سینمایی زاپاس با بیان اینکه طنز و طنازی در خون مردم ایران جریان دارد، افزود: انتظارات از فیلم‌های طنز زیاد است و در فیلم زاپاس بسیار تلاش شده است تا با چند بازیگر کمدی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند بتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

نیک نژاد یاد آورشد: ترس از استقبال مردم از فیلمی که ساخته می‌شود، موضوعی است که شاید ذهن هر کارگردانی را درگیر کند و با توجه به پیشینه عجیبی که در ایران در زمینه طنز وجود دارد عموما انتظارات از فیلم‌های طنزی که ساخته می‌شود  بسیار زیاد است.

وی افزود: طنز یک بیان انتقادی است و در این سال‌ها بسیاری از ناگفته‌هایی که به نوعی قابل بیان نبوده‌اند در قالب طنز بیان شده است.

کارگردان فیلم سینمایی زاپاس گفت: مردم ایران با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که در فعالیت‌های طنزواره داشته‌اند و سلیقه‌های متفاوتی نیز برای دیدن فیلم طنز دارند علاقه زیادی به دیدن فیلم طنز از خود نشان می‌دهند.

نیک نژاد تاکید کرد: نگاه تماشاگران برای فیلمی که ساخته شده برای کارگردان بسیار اهمیت دارد که تلاش شده است در این فیلم به این نکته توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت: زاپاس این خوش‌اقبالی را داشته است که از استقبال خوبی در میان مردم برخودار باشد و بالای ۸۰ درصد از تماشاگران زاپاس از آن راضی بوده‌اند.

این کارگران سینما و تلویزیون از  قطعی شدن ساخت سریال«پنچری»خبر داد و  افزود:  برای سال آینده چندین داستان برای ساخت یک سریال خانگی در تلویزیون در دست بررسی است که سریال پنچری تقریبا قطعی شده است.

نیک نژاد افزود: برنامه دیگری برای ساخت یک فیلم سینمایی برای بهمن‌ماه به همراه خانم شبنم مقدمی و آقای جواد عزتی را دارم.
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار