شادمهر کاظم زاده بیان کرد:
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی کار رسانه ها را حساس و باعث رشد و ترقی کشور دانست و گفت: این قشر خدوم و بی توقع، در اوج اخلاص و ایثار و در جهت خدمت بی منت به انقلاب اسلامی و اقشار مختلف، اوقات با ارزش خود را در اختیار نهادها و سازمان های خدمات رسان قرار می دهند تا زوایای تاریک و قسمت های پنهان مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه را جهت پویایی و روان سازی و خروج از تنگناها به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۲۷۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 06 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی در شهرستان آبدانان فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را به جامعه رسانه ایی و خبرنگاران استان ایلام تبریک گفت.

وی اظهار کرد: خبرنگاران رسانه های گروهی در طول سال بدون هیچگونه چشم داشتی با پیگیری مطالبات بحق مردم از مسئولان، انتقال مشکلات و کاستی های جامعه به مدیران و بیان صادقانه خدمات نظام اسلامی زمینه تحرکات فکری و شفاف سازی جریان های فرهنگی و اجتماعی را تضمین و سطح اعتماد افکار عمومی را افزایش می دهند.

کاظم زاده کار رسانه ها را حساس و باعث رشد و ترقی کشور دانست و یادآور شد: این قشر خدوم و بی توقع، در اوج اخلاص و ایثار و در جهت خدمت بی منت به انقلاب اسلامی و اقشار مختلف، اوقات با ارزش خود را در اختیار نهادها و سازمان های خدمات رسان قرار می دهند تا زوایای تاریک و قسمت های پنهان مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه را جهت پویایی و روان سازی و خروج از تنگناها به منصه ظهور برسانند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کیفی سازی خدمات و تدوین برنامه های کوتاه و میان مدت ادارات و نهادهای اجرایی اضافه کرد: جلسات، گردهمایی ها و نشست های سازمان های دولتی و وابسته به دولت باید دارای دستاورد مشخص و خروجی قابل قبول برای رفع مشکلات مردم و ایجاد رفاه نسبی برای آنها باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم در شهرستان آبدانان را زیاد و بالاتر از نرم کشوری اعلام کرد و گفت: صندوق کار آفرینی امید و همه نهادها و موسسات مالی و بانکی باید با هماهنگی فرمانداری سهم مناطق را تعیین و با پرداخت به موقع تسهیلات اشتغالزایی کم بهره و نظارت کامل و راهنمایی های فنی و علمی بخشی از نارسایی ها و آمار بالای بیکاری را کاهش دهند.

کاظم زاده با اشاره به اینکه مدیران باید نگاه ویژه ای به شهرستان محروم آبدانان داشته باشند، افزود: پیگیری و انجام مقدمات راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان از اولویت های کاری ام است که امیدوارم با رایزنی های اداری و اخذ مجوز و تامین اعتبار، بتوانیم در همه شهرهای حوزه جنوب استان ایلام این نوع درمانگاه ها را راه اندازی کنیم.

وی بیکاری را یک مشکل ملی دانست و تاکید کرد: براساس بررسی های علمی، برای ایجاد یک شغل پایدار در کارخانجات بزرگ و کلان شهرهای کشو ر 12 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است اما این رقم در استان ایلام با پرداخت 200 تا 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره قابل تحقق و اجرایی شدن است.

فرماندار آبدانان با اشاره به تهیه زمین برای درمانگاه تامین اجتماعی و نیاز مبرم مردم این شهرستان به خدمات این مرکز درمانی و همچنین آمار بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی، موقعیت جغرافیایی و بعد مسافت و عمق محرومیت، خواستار راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در آبدانان شد.

مجید عسگری تونل بزرگ کبیرکوه و سد ورگر را مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان معرفی کرد و گفت: انتظار مردم از نماینده خود در مجلس و مسئولان دولتی پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل این 2 طرح است.

وی از رو به اتمام بودن بازسازی و تعمیر اساسی 13 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله مرداد ماه سال 93 این شهرستان نیز خبر داد.

عسگری افزود: بخش زیادی از زیر ساخت های رفاهی، خدماتی، اداری، علمی و آموزشی شامل تاسیسات آب، برق، تلفن، گاز و فضاهای آموزشی این شهرستان در این زلزله بین 20 تا 100 درصد تخریب شد که تاکنون اعتبار مورد نیاز برای بازسای و بهره برداری آنها تامین نشده و این موضوع باعث نگرانی مردم شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار