امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه عربستان چاره‌ای جز اعلام آتش بس نداشت، گفت: آل سعود دست از جنایت‌های خود بر نمی‌دارد.
کد خبر: ۲۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 25 April 2015

به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز بهاباد، به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد شهید محمد منتظرقائم(عج) اشاره کرد و اظهار داشت: هواپیماهای جنگنده آمریکا در چنین روزی وارد خاک میهن اسلامی ایران شدند تا دشمنان بتوانند به اهداف پلیدشان دست یابند اما به فضل الهی، باد، طوفان و شن مامور شدند تا هواپیماهای دشمن سرنگون و همه سرنشینان آن نابود شوند.

امام جمعه بهاباد با بیان این مطلب که این روز در تاریخ ایران یک معجزه است و نشان داد که خداوند همیشه با ملت مسلمان است، گفت: به نهم اردیبهشت روز شورا اشاره کرد و افزود: 9 اردیبهشت روز شوراها با میلاد با سعادت حضرت امام جواد علیه‌السلام همراه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شورا یک نعمت الهی است که قرآن روی آن تاکید زیادی دارد، امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر با وحدت و همدلی و همزبانی در این سال بتوانند در زمینه آبادانی و توسعه شهرستان کوشا بوده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نورزند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به حملات عربستان به یمن، گفت: عربستان در اقدامی که به صورت کامل توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می شد، به یمن حمله کرد.

دهقانی با اشاره به اظهاراتی که مقامات سعودی در ارتباط با آتش بس بیان کردند، گفت: حقیقت ماجرا این است که آنها در این جنگ شکست خورده و چاره‌ای جز اعلام آتش بس نداشتند اما باید دانست که این رژیم جنایتکار باز هم دست از جنایت‌های خود بر نمی‌دارد.

دهقانی به روز ملی خلیج فارس در دهم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: دهم اردیبهشت روز خلیج فارس نام‌گذاری شده، نام خلج فارس به عنوان یک نام ملی در سراسر منطقه می‌درخشد.

وی تاکید کرد: دشمنان از نام خلیج فارس وحشت دارند و به همین دلیل است که می‌خواهند نام خلیج فارس را عوض کنند، اما این یک حقیقت است که خلیج فارس زنده می‌ماند چرا که تاریخ درخشانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار