کد خبر: ۲۷۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 03 August 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان البرز، مهدی ابدالی اظهار داشت: این نمایشگاه 13 الی 19 شهریورماه در کرج برگزار می‌شود.

وی به جذب ناشران مطرح برای حضور در هفتمین نمایشگاه کتاب البرز اشاره کرد و ادامه داد: دعوت‌نامه برای ناشران بزرگ ارسال شده است و ناشران علاقمند می‌توانند تا روز 15مرداد در سایت سامانه ثبت نام کنند.

این مسؤول در ادامه افزود: رونمایی از پوستر هفتمین نمایشگاه کتاب البرز به زودی برگزار خواهد شد و حدود 100 هزار تراکت برای اطلاع‌رسانی این نمایشگاه تهیه خواهد شد؛ در این راستا ویژه برنامه‌های جنبی نیز در حین برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن‌های سیروس قائم مقامی و سیروس صابر برگزار خواهد شد تا بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب نمایشگاه کتاب کنیم.

به گفته وی، نمایش، شب شعر، کارناوال عروسکی و... برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب است.

ابدالی افزود: اجرای سه نمایش کودکانه در سالن سیروس صابر، برگزاری دو جلسه با محوریت سبک زندگی، برپایی دو شب شعر، برگزاری جُنگ شادی در نمایشگاه، کارناوال عروسکی در سطح شهر و پخش تراکت‌های مربوط به هفتمین نمایشگاه کتاب البرز و ... از برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در زمان برگزاری نمایشگاه است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت کتاب و کتابخوانی توسط انتشارات گردوی دانش ویژه مدیران آموزش و پرورش در زمان دائر بودن نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز 13 لغایت 19 شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

بزرگترین رویداد فرهنگی استان با برپایی نمایشگاه کتاب و فروش و عرضه لوازم‌التحریر و نوشت افزار و پیش‌بینی برنامه‌های جنبی متفاوت برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه کتاب البرز با حضور ناشران نامی اواسط شهریورماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار