مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر 100 درصد ساکنان شهری و 99.5 درصد ساکنان مناطق روستایی و عشایری این استان از نعمت برق برخوردار هستند.
کد خبر: ۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 25 April 2015
به گزارش فارس، علیرضا علیزاده، اظهار کرد: جایگاهی که امروز انرژی و تولید برق در کنار عناصر حیاتی همچون آب و هوا دارد بر همگان مسلم است و قطعا تامین برق مورد نیاز به افزایش بهره‌وری و توسعه زیر‌ساخت‌ها در جامعه کمک می‌کند.

وی افزود: ما در حال حاضر از لحاظ کمی در تولید برق مشکلی نداریم به طوری که سه برابر مصرف هموطنانمان در استان اردبیل تولید برق داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل وجود نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان را به عنوان نقطه قابل اتکا در تامین برق مورد نیاز هموطنانمان از طریق شبکه سراسری یادآور شد و گفت: ما در برق‌رسانی نیز موفق عمل کرده و 100 درصد ساکنان شهری و 99.5 درصد روستاییان را از این نعمت برخوردار کردیم.

علیزاده یادآور شد: از 10 شهرستان استان 6 شهر استان، شهرها و آبادی‌های آن از نعمت برق بهره‌‌مند هستند که شامل اردبیل، نیر، نمین، سرعین، پارس‌آباد و کوثر است.

 وی ادامه داد: ما تنها در چهار شهر شامل خلخال، بیله‌سوار، گرمی و مشکین‌شهر تعداد محدودی از روستاها را داریم که فاقد برق هستند که البته نیرورسانی به آنها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل کیفیت ارائه خدمات را نیز یادآور شد و بیان کرد:‌ ما کیفیت ارائه خدماتمان را نیز با توجه دادن به دو مقوله بالا بردیم به طوری که از لحاظ فنی سرویس‌دهی خطوطمان به صورت خط گرم انجام می‌شود به طوری که بدون هیچگونه خاموشی سرویس‌دهی و تعمیرات به انجام می‌رسد.

علیزاده ضرورت اصلاح شبکه و رفع خاموشی‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: ما در وزش تندبادها شاهد برخی از اختلالات بودیم و غیر از آن خاموشی و حوادث دیگری را در توزیع برق شاهد نبودیم.

این مسئول با یادآوری اینکه کیفیت ارائه خدمات افزایش یافته و روز به روز نیز در این حوزه شاهد بهبود شرایط هستیم، ادامه داد: ما با تعامل خوبی که با شهرداری، پلیس راهور و سایر مجموعه‌ها داریم سعی‌مان بر این است تا تعمیر چراغ‌ها، نورپردازی‌ها و وضعیت مناسب روشنایی شهری را شاهد باشیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار