معاون فرهنگی شهرداری بجنورد:
معاون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بجنورد گفت: نخستین جشنواره «چله فرهنگی» در چهار پارک شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 02 August 2016

محمد موفق در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره در پارک‌های باباامان، بش قارداش، شهربازی و محلات بجنورد برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جشنواره که از 14 مرداد ماه شروع می‌شود ویژه‌برنامه‌های شب‌های فرهنگی بجنورد با حضور هنرمندان این استان و هنرمندان کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه تا 30 شهریورماه ادامه دارد اظهار داشت: نمایشگاه عرضه سوغات نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از این جشنواره در تاریخ مقرر بازدید و خرید کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بجنورد گفت: ساعت بازدید از این جشنواره هرروز از ساعت 17 شروع و تا 24 ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در این زمان به جشنواره مراجعه کنند.

موفق با اشاره به اینکه این جشنواره فرهنگی با برنامه‌ریزی دقیق انجام‌شده ‌و امیدواریم بتوانیم با حضور هنرمندان استانی و کشوری برنامه‌های متنوعی برای مردم فراهم‌سازیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بجنورد تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های جانبی نیز در طول اجرای این جشنواره پیش‌بینی‌شده است که حین برگزاری جشنواره اجرا می‌شود.

موفق از شهروندان بجنورد و هم استانی‌های خراسان شمالی خواست برای تشویق هنرمندان و اهمیت دادن به هنر و تولیدات این استان از نمایشگاه مذکور استقبال داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار