نایب‌رئیس هیأت جودو و کواراش استان قم از رقابت جودوکاران قم چهار تیم در مسابقات ویژه گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) قم خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 02 August 2016
به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده اظهار کرد: بعد از حضور بسیار خوب و قابل توجهی که جودوکاران قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان کشور داشتند و خوشبختانه مدال‌های ارزشمندی نصیب جودو قم شد، انگیزه زیادی در بخش بانوان ایجاد شده و مسابقات جام حضرت معصومه (س) با حضور تیم‌هایی از دیگر استان‌ها یک فرصت بسیار خوب برای بانوان قم به منظور نشان دادن شایستگی آنها است.

وی با بیان اینکه بانوان و دختران جودوکار قم در حال حاضر با تمرینات مستمر آماده پیکارهای جام حضرت معصومه (س) می‌شوند، اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (س) و از روز جمعه بیست و دوم مردادماه در قم برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم ادامه داد: تیم‌های (الف) و (ب) دختران و بانوان هیأت جودو و کواراش قم این هفته با ترکیب کامل مقابل سه تیم میهمان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جام کرامت به میدان می‌روند تا توانایی خود را در این رشته نشان بدهند.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: زنجان، اصفهان و مرکزی به همراه دو تیم به نمایندگی از هیأت جودو و کوراش قم، تیم‌های حاضر در این دوره از پیکارها هستند که در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاهزاده خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه بیست و یکم مرداد ماه روز ورود تیم‌ها در نظر گرفته شده است و از صبح روز جمعه نیز رقابت‌ها در سالن شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و تلاش ما پیش‌بینی و آماده کردن خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان برای اقامت میهمانان است.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده یک هفته زودتر اسامی نفرات اعزامی خود به این رقابت‌ها را به هیأت جودو و کوراش استان قم ارسال می‌کنند، اضافه کرد: ما نیز همانگونه که اشاره کردم دو تیم به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها به میدان خواهیم فرستاد که اسامی و اوزان آنها نیز تا فردا مشخص می‌شود.

نایب‌‌رئیس هیأت جودو و کوراش استان قم در ادامه راجع به عملکرد طاهره خانه‌زرین تنها نماینده جودو قم در انتخابی نهایی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی دختران نوجوان آسیا، بیان کرد: این جودوکار در رقابت‌های کشوری امسال در اردیبهشت ماه مدال طلای وزن منهای 57 کیلوگرم را کسب کرده بود.

وی یاد آور شد: خانه‌زرین کمی بدشانس بود در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی دختران نوجوان جودو و کوراش کشور با قرعه سخت مواجه شد و متاسفانه نتیجه را را به رقبای خود واگذار کرد اما تجربیات بسیار خوبی از حضور در این رقابت‌ها به دست آورد و یقینا در آینده موفقیت‌های بیشتری در انتظار وی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار