رئیس دفترسیاسی ساف:
« فاروق قدومی» رئیس دفتر سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، مواضع منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را حکیمانه خواند و تاکید کرد که دستاورد برجام ، پیروزی امت اسلامی درمقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۲۷۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 01 August 2016
قدومی در دیدار با« مجتبی فردوسی پور» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن، از مواضع بر حق ایران در تحولات منطقه بویژه دفاع از فلسطین و قدس شریف و ایستادگی شجاعانه ایران در برابر دشمنان مقاومت تشکر و قدردانی کرد.
وزیر خارجه اسبق فلسطین ، مواضع ایران در منطقه خاورمیانه بویژه سوریه وعراق را حکیمانه و در مسیر تداوم امنیت منطقه ای دانست.
فردوسی پور نیز با تمجید از شخصیت قدومی در مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست ، سوابق سیاسی او در مخالفت با روندهای شکست خورده سازش بویژه توافق اسلو را درخشان توصیف کرد.
سفیر ایران در اردن، تحولات منطقه ای و همچنین دستاورد برجام را تشریح و تاکید کرد که دفاع از فلسطین و مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمانان جهان همواره اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و خواهد بود.
براساس این گزارش دو طرف در این دیدار ضمن بررسی تحولات منطقه، اقدامات ننگین برخی کشورهای منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و نکوهش کردند.
قدومی و فردوسی پورتاکید کردند که تکیه بر مقاومت اسلامی و انتفاضه جوانان فلسطینی تنها راه نجات بخش فلسطین و رفع اشغال از همه سرزمین هائی است که رژیم صهیونستی آنها را اشغال کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار