علی فرهی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید میدانی از واحدهای صنعتی این شهرستان با گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اظهار کرد: یک واحد آلاینده محیط زیست با دستور قضایی پلمب شده است.
کد خبر: ۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، علی فرهی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید میدانی از واحدهای صنعتی این شهرستان با گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اظهار کرد: یک واحد آلاینده محیط زیست با دستور قضایی پلمب شده است.

وی با بیان اینکه این واحد در شهرک صنعتی شفت واقع است، تصریح کرد: صبح امروز یک واحد تولیدی در این شهرک به دلیل ایجاد آلودگی و رهاسازی فاضلاب پلمب شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: این واحد تولیدی فاضلاب حاصل از فعالیت خود را به محیط اطراف وارد کرده که با هماهنگی دادستان و با نظارت نیروی انتظامی شالما پلمب شده است.

به گفته وی، این واحد تولیدی جزو واحدهای آلاینده شهرستان شفت است که چندین بار مورد تذکر واقع شده اما به اخطارها برای جلوگیری از ورود فاضلاب خود به محیط اقدامی انجام نداده است.

فرهی یادآور شد: شهرک صنعتی شفت دارای تصفیه خانه مرکزی برای تصفیه فاضلاب‌های شهرک است اما شرکت پلمب شده تاکنون نتوانسته بود استانداردهای مورد نظر را برای خروجی فاضلاب واحد خود را به تصفیه‌خانه مرکزی برساند. 

وی شعار امسال هفته زمین پاک را « زمین پاک ،حفاظت از آب و خاک» عنوان کرد و متذکر شد: ر این هفته بازدید میدانی از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شفت، بازیافت زباله و کارخانه تولید کیسه نایلکس این شهرستان انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار