معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات استان فارس از اجرای بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع عملیات عمرانی در بقاع متبرکه این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 23 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه فارس،الیاس رضایی اظهار داشت: در سال 94 عملیات عمرانی بقاع متبرکه بیش از 180 هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه این عملیات عمرانی شامل تکمیل، مرمت و توسعه بقاع متبرکه است که عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شاخص استان به‌صورت جدی در دستور کار این معاونت قرار دارد تصریح کرد: امسال اعتبارات دولتی در این زمینه پرداخت می‌شود.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات استان فارس بیان کرد: با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی موقوفات نیز پروژه‌های اقتصادی قبلی با جدیت دنبال می شود عنوان کرد: این معاونت به‌صورت هفتگی جلسات مشترکی با بنیاد توسعه عمران موقوفات برگزار می شود که در این جلسات زمینه‌های قابل سرمایه‌گذاری و مستعد، شناسایی و مشکلات و موانع آن‌ها برطرف می شود و جهت انجام پروژه‌های اقتصادی در اختیار بنیاد توسعه قرار می‌گیرد.

رضایی افزود: از ابتدای سال تاکنون 4 پروژه مستعد سرمایه‌گذاری، به بنیاد توسعه عمران موقوفات تحویل داده شده است.

وی از برنامه‌های جدی این معاونت خبر داد و گفت: برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های ادارات اوقاف در امر تنظیم و تجدید اسناد اجارات از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جدید به‌صورت جدی در دستور کار این معاونت قرار می‌گیرد.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات استان فارس افزود: همچنین شناسایی رقبات موقوفات و تنظیم اسناد اجارات با متصرفین از دیگر کارهایی است که در سال 94 باید به‌صورت صد درصد محقق شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای وصول به‌موقع حق‌وحقوق موقوفات در حال انجام است بیان کرد: ورود و تأیید اطلاعات و GIS بخشی از رقبات موقوفات از دیگر برنامه‌های امسال معاونت بهره‌وری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار