وی، اطلاع رسانی دقیق و اخلاق مداری را از عوامل جذب گردشگران به شهرستان های مختلف گیلان عنوان کرد و افزود : همکاری دستگاه های دیگر به ویژه نیروی انتظامی برای ماندگاری گردشگران ، توسعه گردشگری استان را به همراه دارد.
کد خبر: ۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ 03 February 2015
ˈ حمید رضا آذرپورˈ گفت: اقدام یادشده در راستای فراهم شدن مقدمات ورود گردشگران نوروزی آماده توزیع شده است.

وی اظهار کرد : این اقلام فرهنگی شامل انواع بوروشور، نقشه،کتابچه های گردشگری و ... بمنظور معرفی جاذبه های گردشگری و مشخص نمودن راهها و دیگر اطلاعات مورد نیاز است.

وی ، گیلان را در شمار پنج استان برتر در زمینه جذب گردشگر دانست و بر لزوم اجرای تمهیدات و زیرساخت های گردشگری تاکید کرد.

آذرپور، ادامه داد : مقدمات حضور مسافران نوروزی در گیلان بهتراز سال های گذشته فراهم شده و اقلام فرهنگی برای هدایت مسافران به نقاط دیدنی آماده توزیع است.

وی، اطلاع رسانی دقیق و اخلاق مداری را از عوامل جذب گردشگران به شهرستان های مختلف گیلان عنوان کرد و افزود : همکاری دستگاه های دیگر به ویژه نیروی انتظامی برای ماندگاری گردشگران ، توسعه گردشگری استان را به همراه دارد.

وی ادامه داد : کیفیت گرایی، مبنای خدمات گردشگری استان قرار گرفته و گردشگران در نوروز 94 به حتم خدمات را با کیفیتی برتر از همیشه دریافت می کنند. 

وی همچنین افزود : در آستانه فرارسیدن نوروز 94 ، نظارت بر روند اجرایی واحدهای گردشگری استان افزایش یافته است ؛و گردشگران در نوروز پیش رو به قطع خدماتی بهتر دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به این موضوع که هر سال بر میزان ماندگاری گردشگران استان افزوده می شود، اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی در نوروز 94 رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد. 

75 هتل ، 20 هتل آپارتمان ، 69 مجتمع گردشگری ، 42مهمانپذیر ، 736 منزل استیجاری ، 182 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 56 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار