کد خبر: ۲۶۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 20 July 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه تمام مانتوهای غیرمتعارف و مغایر با شئون اسلامی در کرج جمع‌آوری می‌شود، گفت: هیچ‌گونه اغماضی با فروشندگان این البسه غیرمجاز نداریم.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: طرح پاکسازی و جمع‌آوری مانتوهای زنانه غیرمتعارف در کرج عصر روز گذشته با حضور گشت اصناف، اداره اماکن و تعزیرات حکومتی در منطقه رجایی شهر کرج اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح ادامه دارد، افزود: در این طرح تعداد زیادی از پوشاک غیرمتعارف که به نوعی ترویج فرهنگ غرب می‌کنند از ویترین و فروش فروشگاه‌های لباس جمع و برای برخی از واحدها تذکر و برای چند واحد نیز تشویق در نظر گرفته شد.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه قبلاً از این فروشندگان درخواست کردیم که این‌گونه پوشش‌های مغایر با عرف و شرع اسلامی که در راستای ترویج فرهنگ مبتذل غرب است را در این فروشگاه‌ها عرضه نکنند، گفت: کسانی که از این لباس‌ها استفاده می‌کنند از معنی واژه‌های بیگانه که در پشت این البسه نوشته شده بی‌اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اغماضی با فروشندگان این البسه غیرمجاز نداریم، عنوان کرد: فروشندگان ما انسان‌های شریف و متدینی هستند و این موضوع در شان آنها نیست که بخواهیم از طریق مراجعه به واحدها و بازدید از محل در مورد این پوشاک به قانون عمل کنیم.

کریمی با بیان اینکه از خانواده‌ها هم انتظار داریم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی از البسه تولید داخل برای تقویت تولید کنندگان استفاده کنند، بیان کرد: تولیدی‌های داخلی نیز در راستای کمک به بیگانگان و تبلیغ مدل غربی اقدام نکنند تا بتوانیم به تولید کننده داخلی کمک کرده و بازار را از این کالاهای نامرغوب پاکسازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار