مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: بیماران خاص نیازمند توجه ویژه هستند و دولت به این بیماران و رسیدگی به مشکلات آنان اهتمام دارد .
کد خبر: ۲۶۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 20 July 2016
به گزارش تابناک یزد،جوادیان زاده در جلسه بررسی مسائل مربوط به بخش پیوند عضو بیمارستان شهید صدوقی(ره) افزود: بیماران خاص بخاطر شرایط دشوار و هزینه های سنگینی که باید برای درمان پرداخت کنند، نیاز به حمایت های ویژه دارند و در نهادهای حاکمیتی این مهم با هدف دلگرمی و امید بیماران خاص دنبال می شود .
وی ، پیگیری و بررسی مشکلات و مسائل بیماران مبتلا به بیماری های خاص را از طریق برگزاری جلسات مستمر در کمیته های تخصصی و در قالب مصوبه خواستار شد .
در این نشست عدم صدور دفترچه درمانی خاص برای بیماران پیوندی، اصلاح فرآیند تامین دارویی، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان آیت الله شهید صدوقی (ره) و مددکاری و روانشناسی برای بیماران قبل و بعد از انجام عمل پیوند مورد تاکید قرار گرفت .
فراهم سازی زمینه های کاریابی و اشتغال بیماران خاص و صدور مجوز سازمان ها و انجمن های مردم نهاد برای حمایت از این بیماران از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود .
جلسه بررسی مسائل مربوط به بخش پیوند بیمارستان آیت الله شهید صدوقی(ره) یزد با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از پزشکان، پرستاران و متخصصان این بیمارستان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
استان یز با یک میلیون و 80 هزار نفرجمعیت، افزون بر دو هزار بیمار خاص دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار