در نشست خبري اجلاس سراسري فعالان حجاب و عفاف مطرح شد
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف گفت: در عصر حاضر شاهد نبرد عيني حيا و بي‌حيايي و صف‌آرايي جبهه حق و باطل درمقابل يكديگر هستيم و به واقع در نبرد پاياني آخرالزمان به سر مي‌بريم.
کد خبر: ۲۶۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 18 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمدحسين دعايي، صبح امروز در نشست خبري دومين اجلاس سراسري فعالان جبهه فرهنگي حجاب و عفاف در سالن اجتماعات حسينيه سيدالشهدا(ع) مشهد، از رونمايي «رصدنماي ملي ع» در اين اجلاس خبر داد و گفت: در اين پروژه بي‌نظير فرهنگي يك هزار و 700 محصول فرهنگي شناسايي شده كه يكهزار محصول به جشنواره "ع" راه يافته و در نهايت، 110محصول ديگر به‌عنوان برترين محصولات در قالب «ع طلايي»، «ع نقره‌اي» و «ع برنزي» تقدير و معرفي مي‌شود.
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف در ادامه با بيان اين مطلب كه حيا و حجاب جزئي از فطرت و از مهم‌ترين ارزش‌هاي انساني به شمار مي‌رود، اظهار كرد: امروز كساني كه دشمن تعالي انسان و ارزش‌هاي والاي الهي هستند، محور فعاليت‌هاي خود را حيازدايي از جوامعي ديني قرار داده‌اند، زيرا اگر حيا از انسان سلب شود، همة دين از او سلب شده است.
حجت‌الاسلام دعايي به منافع استكبار جهاني و سردمداران كفر در گسترش بي‌حيايي اشاره كرد و افزود: حيا و عفت اجازه نمي‌دهد صهيونيسم و سردمداران تباهي و فساد عالم به سودهاي كلان اقتصادي و اهداف ضد انساني خود برسند، چرا كه زن با حيا و عفيف اجازه نمي‌دهد از او استفاده ابزاري كنند و دستمايه سود اقتصادي آنان نمي‌شود.
وي در ادامه تأكيد كرد: شاهد نبرد عيني حيا و بي‌حيايي و صف‌آرايي جبهه حق و باطلب درمقابل يكديگر هستيم و درواقع در نبر پاياني آخرالزماني به سر مي‌بريم.
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف با اظهار تأسف از وضعيت ناهنجار حجاب در ايران اسلامي، بيان كرد: ما در عرصه فرهنگ و حجاب و عفاف تا كنون كار زيادي انجام نداده‌ و بيشتر شعار داده‌ايم.
حجت‌الاسلام دعايي با طرح اين سوال كه حاكميت از اول انقلاب تا كنون چند قِران براي فرهنگ‌سازي عفاف و حجاب در بين جوانان هزينه كرده است؟ تصريح كرد: همانطور كه در عرصه‌هاي علمي و بهداشتي با صرف هزينه‌هاي ميلياردي و زيرساخت‌هاي فراوان توانستيم پيشرفت‌هاي چشمگيري به دست آوريم، براي رسيدن به فرهنگ متعالي هم بايد هزينه كنيم و به توليد محصولات فرهنگي و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم روي بياوريم.
وي با اشاره به طرح مباحث اقتصادي در عرصه عفاف و حجاب، اظهار كرد: يكي از برنامه‌هاي آينده جبهه فرهنگي حجاب و عفاف، تاسيس بازارهاي عفاف مركزي در شهرها و شهرستان‌هاي كشور است تا توليدكنندگان حوزه حجاب و عفاف محصولات خود را دراختيار مردم بگذارند و نيازهاي مردم متدين جامعه فراهم شود.
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف به ضرورت حاكميت اسلامي در حوزه ترويج لباس‌هاي عفيف در جامعه تاكيد كرد و گفت: جلوگيري از قاچاق كالاهاي مغاير عفت توسط دولت مي‌تواند در ترويج لباس‌هاي عفيف در كشور تأثير فراواني داشته باشد.
حجت‌الاسلام دعايي با بيان اين مطلب كه مردم بايد يك مطالبه ملي قدرتمند در حوزه حجاب و عفاف نشان بدهند، بيان كرد: اگر مردم حقوقي را كه مربوط به حجاب و عفاف است با قدرت از مسئولان مطالبه كنند، اميد است تا حاكمان ما كه در تدين آن‌ها هيچ شكي نيست، از اين خواب ويرانگر بيدار شوند و بخاطر حفظ ميز و صندلي خود هم كه شده به حوزه عفاف و حجاب بودجه اختصاص بدهند و برنامه‌ريزي كنند.
وي در ادامه تاكيد كرد كساني كه به حيا حمله مي‌كنند همانند سربازان آمريكا و داعش هستند كه به مردم حمله مي‌كنند.
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف با اشاره به اينكه برخي با بي‌حجابي مي‌خواهند به نظام حكومتي اعتراض كنند، عنوان كرد: انسان براي مخالفت با يك نظام سياسي نبايد خودش را در حد حيوان تنزل دهد چرا كه عفاف و حجاب از ارزش‌هاي والاي انساني است، اين دور از عقل است كه انسانيت خود را براي رسيدن به اهداف سياسي نابود كنيم.
گفتني است افتتاحيه دومين اجلاس سراسري فعالان جبهه فرهنگي حجاب و عفاف در ساعت هشت صبح 30تيرماه سال جاري در دانشگاه تربيت معلم شهيد بهشتي مشهد برگزار و اختتاميه اين اجلاس ظهر پنجشنبه در سالن قدس حرم رضوي برگزار مي‌شود.
همچنين سردار محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه، دكتر اميرحسين بانكي‌پور رياست رصدنماي عين، استاد حسن رحيم‌پور ازغدي، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد و حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي از مهمانان اين اجلاس هستند.
دبير كل جبهه فرهنگي حجاب و عفاف همچنين از برگزاري دومين اجراس سراسري فعالان جبهه فرهنگي حجاب و عفاف با حضور 600 فعال فرهنگي، در تاريخ 30 و 31 تيرماه سال جاري خبر داد.
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، حيا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار