قائم مقام شهردار اردبیل گفت: نماکاری عمارت شهرداری در قالب موزه شهر به اتمام رسید تا به سرعت شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
کد خبر: ۲۶۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 17 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، احمد خواجوی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات و طرح‌های اجرایی شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما به همراه اعضای کارگروه پیگیری مرمت و احیا عمارت شهرداری که به موزه شهرداری معروف است، تلاش کردیم تا در جریان اتمام کار نماکاری این عمارت قرار گیریم.

وی با بیان اینکه عملیات نورپردازی نمای عمارت نیز هم اکنون در حال اجراست، تصریح کرد: کار نازک‌کاری داخل ساختمان آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

قائم مقام شهردار اردبیل گفت: سیما و منظر رودخانه بالخلی چای در اردبیل نیازمند بهبود و ساماندهی است و شهرداری پروژه بهسازی این رودخانه را دنبال می‌کند.

خواجوی یکی از دلایل کاهش ساخت و سازها را بالا بردن جرایم سنگین و عوارض مصوب در این زمینه اعلام کرد.

وی افزود: جرایم سنگین سبب شده تا متخلفان ساخت و ساز به شکل غیرقانونی به حداقل برسد که امیدواریم با تکمیل طرح تفصیلی بهنگام و مناسب شاهد کم شدن این ساخت و سازهای بی‌رویه باشیم.

خواجوی بیان کرد: همه فعالیت‌های شهرداری در یک منظومه مناسب در حال اجراست که بهره‌برداری از آنها می‌تواند روند توسعه مطلوب و مناسبی را در خدمات‌رسانی به شهروندان فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار