مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین از پذیرش دانشجوی رشته اقتصاد مقاومتی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 17 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، محمد افشار افزود: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نامه ای با موضوع برگزاری نخستین دوره کارشناسی ارشد رشته اقتصاد مقاومتی و پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعتی مالک اشتر دستور داده اقدام لازم در خصوص اطلاع رسانی برای ثبت نام حضوری متقاضیان تا 10 مرداد ماه امسال به عمل آید.
به گفته دبیر شورای پدافند غیرعامل استان قزوین، بر این اساس متقاضیان دارای شرایط باید به صورت حضوری از 10 مرداد ماه امسال به مدت 5 روز برای ثبت نام به همراه مدارک خواسته شده به دانشگاه صنعتی مالک اشتر مراجعه کنند.
وی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان یادآور شد: به استناد بند 9 ثبت نام، متقاضیان دارای شرایط باید از سوی دستگاه مربوطه در تاریخ های یاد شده به صورت مکتوب با ذکر مشخصات رشته، مدرک تحصیلی و تلفن تماس به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین مراجعه کنند.
افشار در پایان اضافه کرد: داوطلبان با مراجعه به سایت www.ecodefense.ir می توانند از نحوه و شرایط ورود به آزمون نیز مطلع شوند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
چرا شرایط سنی گذاشته اید اقتصاد مقاومتی وایجاد آن چه ربطی به شرایط سنی دارد مگر رئس دانشگاه که مؤسس آت بود مرحوم مغفور مهدوی کنی مسن نبود ؟ با این حال مرحوم فردی مقاوم و در خور تحسین بودند و الگو وسرمشق ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار