مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: آب‌درمانی سبلان در سرعین با فناوری‌های مدرن جهانی بروز و فعال می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 17 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، غلامحسین حسینی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری سرعین اظهار کرد: مدیرعامل شرکت مالک و بهره‌بردار مجموعه‌های بزرگ و مدرن آب‌درمانی شهر گراتز اتریش، پروفسور جاکوب ادینگر 26 تیرماه به منظور سرمایه‌گذاری و مشارکت در تجهیز مرکز آب‌درمانی بزرگ سبلان به فن‌آوری‌های مدرن، در شهر سرعین میهمان گروه هتل‌های بین‌المللی لاله هستند.

وی بیان کرد: چشمه‌های آبگرم استان اردبیل به ویژه شهرستان سرعین، سال‌های متمادی است که در بخش‌های مختلف درمانی به روش‌های سنتی در زمینه بیماری‌های اعصاب، چشم و پوست فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: آب‌درمانی سبلان در سرعین با فناوری‌های مدرن جهانی بروز و فعال می‌شود.

حسینی تصریح کرد: تجهیز مرکز آب‌درمانی سبلان به عنوان یکی از پیشگامان این بخش از خدمات گردشگری سلامت، به زودی جهت تجهیز به جدیدترین فن‌آوری‌های مدرن، مطابق با علم روز دنیا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: مجتمع آب‌درمانی سبلان به عنوان عضوی از گروه هتل‌های بین‌المللی لاله دارای غنی‌ترین و بیشترین دبی آب معدنی از سرچشمه اصلی گاومیش‌گلی است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران یادآور شد: این مجموعه تلاش کرده که با بکارگیری شیوه‌های نوین و الگوبرداری از مدل‌های موفق در بخش‌های استخر تک نفره، حوضچه‌های تحت فشار، سالن ماساژ و تجهیزات مدرن ورزشی، خدمات باکیفیتی را در حوزه توریسم سلامت به گردشگران ارائه کند.

حسینی افزود: به منظور ارتقاء خدمات آب‌درمانی سبلان گروهی از کارشناسان شرکت توسعه گردشگری ایران در سفر به کشور اتریش از مجتمع های شهر گراتز بازدید کردند که متعاقب تبادل تجربیات بین مجموعه‌های آب‌درمانی دو کشور، طرف اتریشی به منظور مطالعات اولیه و مذاکره برای سرمایه‌گذاری در طرح توسعه مجتمع بزرگ آب‌درمانی سبلان، در این مجتمع حضور دارند.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی سرعین و برخورداری از منابع عظیم چشمه‌های آبگرم گفت: شهرستان سرعین نقش موثری را در ارزآوری گردشگری سلامت، ایفا کرده و با بهره‌گیری از شاخصه‌های طبیعی متمایز و سابقه درخشان و کهن پزشکى و طب ایرانى مى‌تواند در نوع خود به قطب اصلی توریسم درمانى منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران به نقش مهم مسؤولان استان اردبیل در تحقق این امر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های پیشرفت پروژه داشتن برنامه‌ریزی و بالا بودن مشارکت تمام بخش‌ها از جمله مسؤولان استان اردبیل و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار