کد خبر: ۲۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 16 July 2016


مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر تولید غیر مجاز رب گوجه و سس مایونز غیر استاندارد در البرز ، بازرسان به محل مراجعه و این واحد تولید را پلمپ کردند.

فتانه شکرالهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: این واحد تولیدی مبادرت به تولید آبمیوه ،رب گوجه و سس مایونز بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کرده که اقدامات قانونی لازم علیه واحد تولیدی متخلف صورت پذیرفت .

وی اظهار کرد : رعایت قوانین استاندارد و خدمت صادقانه در ارائه کالا با کیفیت مطلوب از جمله الزاماتی است که تولید کنندگان باید در امر تولید به کار گرفته و از هرگونه سهل انگاری و بی توجهی به کیفیت کالا خوداری کنند.

شکرالهی تاکید کرد: پایبندی به اصول استاندارد به نفع همه مردم خواهد بود و به طور کلی از نتایج مهم پایبندی به اصول استاندارد می توان به افزایش فروش داخلی، افزایش صادرات کالا و کاهش واردات، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش درآمد ملی و کاهش قیمت ها اشاره کرد.

این مسئول به همشهریان توصیه کرد: از مصرف هر گونه کالای بی کیفیت و غیر استاندارد جداً خودداری و در صورت مشاهده ، مراتب را از طریق سامانه پیام کوتاه 10001517 و یا با شماره تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار