سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه از خسارت بیش از 15 میلیارد ریالی سیل اخیر به راه های مواصلاتی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 21 April 2015
مجتبی صادقی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: سیل اخیر فیروز کوه در بخش های مرکزی و ارجمند خسارت های فراوانی به همراه داشت که از آن جمله خسارت بیش از 15 میلیارد ریالی به محورهای مواصلاتی منطقه بود.

وی با اشاره به تلاش 24 ساعته راهداران پس از جاری شدن سیل، افزود: با اعلام آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان، با اعزام پنج اکیپ راهداری به استعداد 40 نفر همراه با سه دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، دو دستگاه کمپرسی و چهار خودروی گشت راهداری، امدادرسانی به سیل زدگان و آزادسازی محورها در دستور کار قرار گرفت.

صادقی افزود: در سیل اخیر شهرستان آزادسازی و پاکسازی محور فرعی سه راه اندریه تا وزنا و زرمان به طول 26 کیلومتر در بخش ارجمند و محور کبوتر دره به محمودآباد به طول پنج کیلومتر در بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پاکسازی زیر پل ها، احیای علائم ایمنی و راهداری و احیای گاردریل های آسیب دیده و شانه های خاکی که بر اثر آب شستگی از بین رفته بود، دیگر اقدامات بود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: هم اینک محورهای مذکور باز است و تردد در آنها جریان دارد.

گفتنی است تداوم بارش های جوی در هفته گذشته منجر به جاری شدن سیلاب در بخش های مرکزی و ارجمند این شهرستان شد که مسدود شدن راه ارتباطی بین روستاهای آسور، بهان، نجفدر، وزنا، زرمان و محور مواصلاتی لاسم به استان مازندران، واژگونی یک اصله درخت و قطع برق روستاهای اندریه و آسور، خسارت بین 30 تا 60 درصدی چهار واحد خانه مسکونی واقع در روستای اندریه، تخریب بخشی از معابر، پارک و پل روستای اندریه، تخریب بخشی از راه ارتباطی داخل روستا (دو طرف پل) روستای نجفدر، تخریب دیوار احداثی منطقه گردشگری نجفدر به طول تقریبی 40 متر، آسیب حدود 60 درصدی پل ورودی به منطقه گردشگری و مناطق مسکونی روستای نجفدر، مسدود شدن راه ارتباطی داخل روستای نجفدر حدفاصل تنگه متوخیل تا امامزاده جعفر، تخریب شانه راه محور بهان به نجفدر و ریزش کوه، آب گرفتگی معابر روستاهای بهان و اندریه و آسیب به شانه راه روستاهای ذکر شده، قطع برق یک واحد مرغداری واقع در روستای نجفدر، تخریب بخشی از معابر روستای آسور و مسدود شدن قسمتی از راه ارتباطی روستای کبوتر دره را به دنبال داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار